نسیم گیلان

آخرين مطالب

سپیدرود بد باخت ، ملوان روی نوار ناکامی، داماش بدون سرمربی مساوی کرد ورزشي

  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - رشت - در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم سپیدرود رشت شکست سنگینی را متحمل شد، ملوان یک شکست خانگی دیگر را کسب کرد و داماش نیز بدون سرمربی برابرحریفش به نتیجه مساوی دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور روز شنبه برگزار شد که طی آن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در یک دیدار خانگی مقابل تیم گل ریحان البرز قرار گرفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد.
ملوانان که تاکنون در رقابت های لیگ دسته اول نتایج خوبی را کسب نکردند، در این دیدار نیز با یک گل مغلوب حریف خود شدند تا علاوه بر متحمل شدن یک شکست خانگی دیگر، همچنان روی نوار ناکامی قرار داشته باشند.
البته این دیدار فرصت خوبی بود تا تیم ملوان با پیروزی برابر حریف قدرتمندش بتواند خود را باز یابد و با روحیه مناسب رقابت های لیگ دسته اول را ادامه دهد اما در این دیدار نیز این تیم نتوانست امتیاز کسب کند تا همچنان یکی از تیم های قعرنشین این مسابقات باشد.
گرچه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این بازی موقعیت های مناسب گلزنی نیز داشت اما هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به گل نشد تا تیم گل ریحان البرز با یک گلی که در نیمه اول به ثمر رسانده بود، فاتح این دیدار شود.
این در حالی است که تیم ملوان برای فرار از تیم های انتهای جدولی نیاز مبرم به امتیاز این دیدار خانگی داشت و اگر برابر حریف خود پیروزی می شد، به طور حتم طرفداران و تماشاگران ملوان نیز با روحیه مناسب تر در سایر بازی های خانگی تیم خود را حمایت می کردند.
اما تیم ملوان با شکست در این دیدار، فاصله خود را با سایر تیم ها در انتهای جدول بیشتر کرد و پس از گذشت هفت هفته، یکی از تیم های ضعیف این مسابقات بشمار می رود و شاید هم تاکنون چنین نتایجی برای این تیم ریشه دار و پرطرفدار شمال کشور رقم نخورده باشد.
به هرحال هم اکنون 10 هفته تا پایان نیم فصل رقابت های لیگ دسته اول باقی است و به طور حتم محمد احمدزاده سرمربی باتجربه این تیم می تواند با پشت سرگذاشتن حواشی ، این تیم را بازسازی و با قدرت، رقابت های لیگ دسته اول را ادامه دهد.
البته از آغاز رقابت های لیگ دسته اول تاکنون ، کادر مدیریتی و فنی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دستخوش تغییرات زیادی شده و هم اینک نیز طرفداران این تیم منتظرند که این تیم با کادر جدید مدیریتی و فنی خود بتواند در ادامه مسابقات نتایج خوبی را کسب کند.
اما تیم فوتبال داماش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول که برخلاف دو نماینده دیگر این استان، رقابت های لیگ دسته اول را با قدرت آغاز کرد و اکثر فوتبال دوستان نیز انتظار داشتند که این تیم همچنان با صلابت این مسابقات را ادامه دهد.
اما این تیم نیز دچار حواشی و مشکلات زیادی شده به طوری که هفته گذشته مدیران این باشگاه طی نامه ای اعلام کردند که دیگر حاضر به تیمداری نیستند که این امر باعث شد تا بازیکنان در چند جلسه تمرین حضور نیابند.
این حواشی باعث شد تا این تیم در یک بازی حساس خانگی ، بدون حضور سیامک فراهانی سرمربی خود رو در روی تیم قدرتمند نود ارومیه قرار گیرد که در نهایت با این حریفش به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت .
این در حالی است که سیامک فراهانی سرمربی تیم فوتبال داماش بدون اطلاع قبلی در این دیدار حضور نیافت تا داماشی ها بدون سرمربی خود در یک بازی خانگی، برابر تیم نود ارومیه صف آرایی کنند.
در جریان این دیدار و در نیمه اول ، دو تیم فوتبال داماش و نود ارومیه یک بازی متعادل و برابر را از خود به نمایش گذاشتند و نتوانستند فرصت های مهم گلزنی را به دست آورند و دروازه یکدیگر را باز کنند تا این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی پایان یابد.
در نیمه دوم نیز گرچه تیم داماش با حمایت طرفدارانش تا حدی برتر از حریف خود ظاهر شد اما در این نیمه نیز تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه هم بی فایده بود و در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی صفر بر صفر پایان یافت.
با توجه به شرایط موجود، وضعیت تیم داماش برای ادامه رقابت ها نامعلوم است و این تیم که با قدرت رقابت های لیگ دسته اول را آغاز کرده و در چند هفته اول جزء تیم های صدرنشین بود، هم اینک با حاشیه های زیادی مواجه شده و این تیم نیز طی سه هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست داده و از سه بازی اخیر خود فقط دو امتیاز کسب کرده است.
این در حالی است که طرفداران داماش امیدوارند که با دخالت و حمایت مسئولان ورزش و همچنین مسئولان سیاسی استان به زودی مشکلات این تیم پرطرفدار برطرف شود تا همچنان تیم داماش با قدرت رقابت های لیگ دسته اول را ادامه دهد.
اما تیم سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان که طی چند هفته گذشته نتایج قبولی را کسب کرده بود، در هفته هفتم این مسابقات در اسلامشهر تهران رو در روی تیم نه چندان مطرح سرخپوشان پاکدشت قرار گرفت و در نهایت با نتیجه پرگل چهار برصفر مغلوب حریفش شد.
سپیدرودی ها که برای کسب پیروزی و کم کردن فاصله خود به اسلامشهر رفته و رو در روی تیم سرخپوشان پاکدشت قرار گرفتند، در نهایت با انجام یک بازی ضعیف شکست سنگین و بدی را متحمل شدند تا ناکامی های تیم های گیلان در هفته هفتم تکمیل شود.
در جریان این دیدار تیم سپیدرود رشت در نیمه اول یک گل دریافت کرد تا امیدوار باشد که در نیمه دوم این یک گل را جبران کند و با حداقل یک امتیاز به رشت بازگردد اما این تیم در نیمه دوم سه گل دیگر دریافت کرد تا شکست سنگینی در کارنامه این تیم ثبت شود.
سپیدرودی ها که همانند دو تیم دیگر گیلانی از پشتوانه بسیار خوب طرفدار و تماشاگر برخوردار است، با حمایت این طرفداران می تواند در دیدارهای خانگی خود پیروزی کسب کند و همچنان یکی از مدعیان صعود به رقابت های لیگ برتر باشد.
البته باید منتظر ماند و مشاهده کرد که سه نماینده گیلان که در مجموع تا پایان هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول نتایج خوبی را کسب نکرده اند، در ادامه این رقابت ها چه نتایجی را کسب و سرانجام در چه رتبه ای قرار خواهند گرفت.
تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور 18 تیم ، سپیدرود رشت با کسب 11 امتیاز در مکان نهم ، داماش با کسب 10 امتیاز در مکان دهم و ملوان بندرانزلی با کسب دو امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285 /6030

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/123876/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان 1403 اعلام شد

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1 اردیبهشت 1403

حاج آقا مرادی: اگر کسی ناشناس پیام داد و دنبال آشنایی بود این دنبال دختربازی هست!

خارج کردن تومور شکمی از کودکی 10 ساله در رشت

برپایی نخستین نمایشگاه «خطاشی» در شهرستان لنگرود

برگزاری کارگاه‌ های آموزشی عکاسی طبیعت و پسماند در آستارا

ایجاد اشتغال و رفع مشکلات آب شهری و روستایی در اولویت است

طلبِ عشق زهر بی سروپایی نکُنیم….!

بزرگداشت شاعری که پیشانی زبان پارسی است/ گوته تا شجریان از «سعدی» اعتبار گرفتند

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

اطلاعیه فراجا درباره برخی برخورد‌های اخیر گشت ارشاد

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

یک اردیبهشت سالروز درگذشت شاعر و نویسنده ممتازِ معاصر، ملک‌الشعرا بهار

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

امحای بیش از هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در شهرستان رشت

تحقق اهداف بهداشتی رضایتمندی مردم را به همراه دارد

کناره‌گیری نویسندگان از «انجمن قلم آمریکا» در حمایت از غزه

عمل موفق خارج کردن تومور شکمی از بدن یک کودک 10 ساله در رشت

چهار سؤالی که ارسطو به آنها پاسخ می‌دهد

توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه دیروز پاریس

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

خارج کردن تومور بزرگ از بدن کودک 10ساله

افتتاح 3 طرح هادی و آسفالت راه روستایی در شهرستان فومن

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت 10

ماجرای صدای انفجار مهیب در گناوه چه بود؟

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان

اراذل و اوباش آستارا از کف خیابان‌ها‌ شدند

خارج کردن تومور بزرگ از بدن کودک 10ساله در رشت

بخشی از کتاب/ وقتی طوفان تمام شد...

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه

مسافران گیلان و دغدغه‌ای که برچیده شد

صحبت های شنیدنی دکتر شکوری درباره ازدواج

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه سال 1403

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش

غزل سعدی: عاشقانه یا عارفانه؟

جزئیات دقیق درباره حمله به کنسولگری ایران در پاریس

اهالی این استان‌ ها از امروز منتظر بارش باران باشند

اهمیت مدح و ثنای الهی در جلد هشتم «طعم شیرین خدا»

اولین دوره مسابقات اسب دوانی گیلان برگزار شد

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، اول اردیبهشت 1403

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان