نسیم گیلان

آخرين مطالب

امامان جمعه: حرکت عظیم مردم توطئه بزرگ دشمنان را خنثی کرد سياسي

  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - استان ها - امامان جمعه مراکز استانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اظهارداشتند: ملت ایران در حوادث اخیر با حضور پررنگ و پرشور خود در صحنه توطئه بزرگ دشمنان را خنثی و وظیفه خود را در مورد حفظ نظام و انقلاب به خوبی ادا کردند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از مراکز استان‌ها،خطیبان جمعه در بخش‌هایی از خطبه های نمازجمعه، با اشاره به حوادث 2 هفته گذشته کشور و آشوب ها و اغتشاشات پس از اصلاح قیمت بنزین، گفتند: حوادث و اغتشاشات اخیر فتنه برنامه‌ریزی شده دشمنان نظام‌ اسلامی بود اما به خواست خدا از قالب تهدید به فرصتی برای نظام اسلامی بدل شد.
آنان افزودند: این فتنه از بین رفت و این تهدید به فرصتی تاریخی بدل شد تا ملت ایران بار دیگر بیعت خود را با ولایت تحکیم کند و سرمایه حضور مردم را که بزرگترین سرمایه است دیدیم و باید قدر آن را بدانیم.
آنان با تاکید بر اینکه دغدغه‌مندی نسبت به مشکلات اقتصادی به عنوان حق مردم نباید مورد سوءاستفاده قرار گیرد،خاطر نشان کردند: هدف دشمنان از کینه‌توزی‌های اخیر ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود، اما مردم با راهپیمایی بزرگ نشان دادند که در خط ولایت حرکت می‌کنند.
امامان جمعه پیروی از توصیه‌های رهبر معظم ا نقلاب، مسوولان و نخبگان سیاسی کشور را رمز پیروزی در برابر دشمن دانستند و اضافه کردند: همه باید برای رونق تولید و توسعه اقتصادی تلاش کنیم و این کار جز با تعامل، دلسوزی و پرهیز از تفرقه و تشتت آرا امکان‌پذیر نیست.
آنان همچنین تعرض به کنسولگری ایران در نجف اشرف را که باعث تخریب و آسیب به برخی از فضای این کنسولگری شد را محکوم کردند و گفتند: اعمال داعشیان بی ثمر خواهد ماند و محبت مردم ایران و عراق نیز بیشتر خواهد شد.
خطیبان جمعه افزودند: بدون شک این اتفاقات نقشه شوم انگلیس، آمریکا، اسرائیل و آل سعود است و ملت عراق باید با فرمانبرداری از مراجع خود نسبت به خنثی سازی توطئه‌های دشمنان شیعه متحد شوند.
امامان جمعه به همزمانی آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات و سالروز شهادت آیت الله مدارس اشاره کردند و گفتند: مجلس شورای اسلامی قویترین قدرت قانونگذاری کشور و ریل گذار راهبردی قوانین در نظام است و باید افراد شایسته وارد مجلس شوند.
آنان در جمع نمازگزاران اظهار داشتند: مردم باید با انتخاب افراد شایسته و کارآمد مجلس قوی تشکیل دهند و افراد توانمند نیز که توان حضور در مجلس را دارند با سلایق مختلف خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.
آنان بابیان اینکه تمامی‎ ظرفیت کشور از جمله بسیج برای تبدیل تهدیدهای دشمنان به فرصت بکارگیری شود، افزودند: در عرصه تهدیدهای امنیتی بسیج باید این مهم را با تدبیر به اقتدار نظام تبدیل کند و در حوزه‎های نرم و سخت حضور داشته و همواره در میدان نقش آفرین باشد.
امامان جمعه با گرامیداشت هفت آذر روز نیروی دریایی ارتش یاد و خاطر شهدای این نیرو را نیز گرامی داشتند وگفتند: نیروی دریایی مایه عزت و اقتدار نظام است و یک نیروی راهبردی قوی در حوزه صف و ستاد است که در عرصه تولید سخت افزارها و نرم افزارها نظامی پیشرفته بویژه در حوزه تولیدات و تجهیزات است.
چکیده خطبه‌های نمازجمعه مراکز استان‌ها در پی می‌آید:
سمنان
نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان گفت: اتفاق‌های اخیر کشور بالاتر از فتنه بود و مردم با حضور هوشیارانه خود آن را خنثی کردند.
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان بابیان اینکه دغدغه‌مندی نسبت به مشکلات اقتصادی به عنوان حق مردم نباید مورد سوءاستفاده قرار گیرد، افزود:هدف دشمنان از کینه‌توزی‌های اخیر ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود، اما مردم با راهپیمایی بزرگ نشان دادند که در خط ولایت حرکت می‌کنند.
قم
خطیب نماز جمعه قم گفت: موج جدیدی برای درهم شکستن قدرت محور مقاومت در ایران و سایر کشورهای محور مقاومت به جریان افتاده است و آمریکا در این توطئه هم راه به‌جایی نخواهد برد.
آیت‌الله علی‌رضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم افزود: آمریکا برای ضربه زدن به قدرت محور مقاومت در ایران، عراق، لبنان و سوریه نقشه جدیدی طراحی کرده است و دراین‌بین حوادث اخیر ایران بهانه‌ای بیش نبود، خط استکبار در این 4 کشور مشترک است.
قزوین
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: بصیرت و آگاهی مردم نقشه دشمنان را که با ایجاد فتنه در آشوب های اخیر برای اندازی نظام تلاش می کردند خنثی کرد.
آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین افزود: دشمنان نظام با متوسل شدن به روش های مختلف نتوانستند کاری از پیش ببرند و تصمیم گرفتند با ایجاد فتنه به ملت ایران ضربه بزنند.
بوشهر
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تمامی‎ ظرفیت کشور از جمله بسیج برای تبدیل تهدیدهای دشمنان به فرصت بکارگیری شود.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: در عرصه تهدیدهای امنیتی بسیج باید این مهم را با تدبیر به اقتدار نظام تبدیل کند و در حوزه‎های نرم و سخت حضور داشته و همواره در میدان نقش آفرین باشد.
وی بیان کرد: مدیریت اسلام عدالت پایه است و به دنبال آزادی صحیح بشر است دشمنان اسلام به دنبال سلطه و ظلم هستند و به هیچ صورت دست از کشور خواهان عدالت و آزادی برنمی‎دارند و با آن می‎جنگندند.
خراسان شمالی
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: حوادث و اغتشاشات اخیر فتنه برنامه‌ریزی شده دشمنان نظام‌ اسلامی بود اما به خواست خدا از قالب تهدید به فرصتی برای نظام اسلامی بدل شد.
حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به حوادث 2 هفته گذشته کشور و آشوب ها و اغتشاشات پس از اصلاح قیمت بنزین، اظهار داشت: دشمن برای این حوادث سرمایه گذاری کلانی کرده بود و بر این باورم که در 48 ساعتی که آشوبگران دست به اغتشاش زدند به اندازه 8 ماه فتنه سال 88 به کشور صدمه و ضربه زدند.
ایلام
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی قویترین قدرت قانونگذاری کشور است، گفت: مجلس ریل گذار راهبردی قوانین در نظام است و باید افراد شایسته وارد مجلس شوند.
حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در جمع نمازگزاران ایلامی اظهار داشت: مردم باید با انتخاب افراد شایسته و کارآمد مجلس قوی تشکیل دهند و افراد توانمند نیز که توان حضور در مجلس را دارند با سلایق مختلف خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.
فارس
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به دشواری‌های معیشت اقشار محروم از سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران درخواست کرد که با در نظر گرفتن اولویت‌ها، کمک‌ها را به دست مردم برسانند تا فضای رأفت در جامعه شکل گیرد.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه بسیاری از اقشار مردم در فشار معیشتی قرار دارند، عنوان کرد: آنکس که خداوند به او لطف کرده و بهره‌مند تر است باید این حق را ادا کند.
وی بیان داشت: حرف زمانی خریدار دارد که قدرتمند باشیم، اگر در این فضا ایران اسلامی حرفی برای گفتن دارد با اتکا به قدرتش است.
کردستان
امام جمعه سنندج گفت: اتحاد و انسجام بین اقشار مختلف مردم کشورهای اسلامی، موجب سردرگمی دشمنان و همچنین مانع عملی شدن توطئه و فتنه‌ انگیزی آنها علیه مسلمانان می‌شود.
ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: دشمن همواره قصد دارد با طرح فتنه‌های مختلف، در جامعه اسلامی و بین مسلمانان تفرقه و اختلاف انداخته و مانع پیشرفت این کشورها و افزایش اسلام گرایی در جهان شود.
کرمان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه فتنه آبان 98 با تیزهوشی و گذشت مردم خاموش شد گفت: این اتفاق نشان داد که ایجاد شبکه ملی اطلاعات از ضروروت‌ها است و باید هر چه زودتر توسط دولت تکمیل شود.
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان افزود: با گسترش و توسعه این شبکه، کشور از آنچه که از خارج تحمیل می شود، بی نیاز می شود و ایجاد زیرساخت این شبکه در همه نقاط، نیاز کشور است.
وی ادامه داد: مشکلات، تحریم، بحران، جنگ، تهدیدها و غیره با رهبری شجاعانه ولایت فقیه خنثی شد و امروز ایران به یک کشور پیشرو در دنیا تبدیل شده است.
سیستان وبلوچستان
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ملت ایران در حوادث اخیر با حضور پررنگ و پرشور خود در صحنه توطئه بزرگ دشمنان را خنثی و وظیفه خود را در مورد حفظ نظام و انقلاب به خوبی ادا کردند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی محامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: یکی از راه‌های تحصیل تقوا تلاش در جهت مبانی فکری و اعتقادی مردم جامعه است.
وی گفت: دشمن همواره درصدد است تا از ضعف فکری و علمی افراد سوء استفاده کند و برهمین اساس انسان‌های ضعیف‌النفس را پیدا کرده تا برای ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی از آنها استفاده کند و در این راه شیعه و سنی برای آنها فرقی نمی‌کند.
زنجان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بسیجیان و مردم ولایتمدار این استان همواره فتنه‌های مختلف دشمنان ایران اسلامی را دفع و خنثی کرده‌اند.
حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه سخنان ولی امر مسلمین در حضور بسیجیان کشور رهگشا و امیدوار کننده بود، افزود: این قشر ولایتمدار جان برکف 40 سال در همه صحنه ها حاضر بوده، خدمت و جهاد کرده اند.
وی تاکید کرد: بسیجیان در صحنه هایی که لازم و ضروری بوده سینه سپر کرده اند که حضور ارزشمند آنها در صحنه های کمک به سیل زدگان، زلزله زدگان، صنعت و بخش های مهم علمی از جمله آنها بوده است.
گیلان
امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه دستگاه های نظارتی باید مواظب افزایش قیمت ها باشند، گفت: کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار باید با قدرت و به صورت گسترده تداوم داشته باشد.
آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با بیان اینکه سازمان های تابعه درباره کنترل قیمتها و جلوگیری از افزایش اقلام خوب کار کردند، افزود : هیچ چیزی نباید بهانه افزایش قیمت ها در بخش های مختلف شود، باید فضای بازار به خوبی مدیریت شود تا بخشی از دغدغه های مردم در پی افزایش قیمت بنزین وتاثیر آن بر نرخ کالاهای مختلف کاهش یابد.
خراسان جنوبی
امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمنان برای توطئه بزرگ خود هزینه‌های زیادی کردند تا بتوانند در یک فرصت و بزنگاه شرارت‌هایشان را نشان دهند که به لطف خداوند متعال حرکت عظیم مردم این توطئه را نیز نابود کرد.
حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های نمازجمعه بیرجند افزود: حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی دفاع از اقتدار و امنیت کشور، بار دیگر دشمنان نظام را ناکام کرد.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با بسیجیان از این اقدام انقلابی مردم تقدیر کردند و فرمودند که من تکریم و تعظیم عمیق خود را به ملت بزرگ ایران ابراز می‌کنم چرا که ملت ایران با این حرکت، بار دیگر حقیقتا اقتدار و عظمت خود را نشان داد.
کرمانشاه
امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از بصیرت و حضور مردم در مقابله با برنامه دشمن علیه امنیت و اقتدار کشور گفت: نقش و قیام مردم در پایان دادن به آشوب‌ها از اقدامات امنیتی بیشتر بود.
آیت‌الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه شهر کرمانشاه افزود: ملت ایران وقتی برای امنیت و اقتدار کشورشان احساس خطر کنند، وارد میدان می‌شوند که لازم است از بصیرت و هوشیاری همه آنها تشکر کنیم.
همدان
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان با محکوم کردن حمله به کنسولگری ایران در نجف گفت: دشمن با این اقدام خود می‌خواهد آتش فتنه را در منطقه روشن نگه دارد.
حجت الاسلام حبیب شعبانی موثقی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان، با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشورمان نیز افزود: در جریان حوادث اخیر برخی اغتشاشگران مسلح بودند که این امر می طلبد نیروی اطلاعات قوی عمل کند.
امام جمعه همدان با بیان اینکه نیروهای اطلاعاتی باید توجه بیشتری به امنیت کشور داشته باشند، ادامه داد: دشمن به دنبال از بین بردن امنیت کشور است و همگان باید آگاه باشند.
مرکزی
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: بصیرت، آگاهی و روحیه انقلابی ملت ایران، توطئه دشمنان در هفته‌های اخیر را خنثی کرد.
آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک افزود: سهمیه بندی بنزین بهانه استکبار جهانی و آشوب گران برای تضعیف نظام اسلامی بود که ملت با حضور آگاهانه در راهپیمایی های سراسر کشور و حمایت از نظر مقام معظم رهبری، این توطئه را خنثی کرد.
وی ادامه داد: بدون شک دلارهای بیگانگان و نقشه شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل پشت این توطئه بود که ولایت مداری و عشق ملت به آرمان‌های نظام اسلامی، امام راحل و خون مقدس شهدا، آن را خنثی کرد.
یزد
امام جمعه موقت یزد گفت: از دولتمردان انتظار می‌رود که در شرایط کنونی با برنامه‌ریزی مناسب برای حل مسائل معیشتی و رسیدگی به مطالبات مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.
حجت‌الاسلام سیدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه باید به اعتراضات قانونی مردم پاسخ منطقی داده شود، تاکید کرد: مردم نظام، انقلاب و ولایت را دوست دارند و باید با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی، همواره پاسخگوی انتقادات درست شهروندان بود که این مهم جزو اهداف اصلی نظام بوده است.
آذربایجان شرقی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر گفتمان‌سازی گام دوم انقلاب در جامعه گفت: رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های نوین در این باره تلاش کنند.
حجت‌ الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان و بیانات ایشان در ارتباط با حوادث اخیر در کشور، اظهار کرد: معظم‌له در این دیدار بیانات مهمی ایراد فرمودند و از حرکت مردم آذربایجان و به ویژه تبریز در محکومیت اغتشاشگران تشکر کردند.
هرمزگان
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: بسیج ضمن اینکه در تمامی عرصه‌ها باید حضوری فعال داشته باشد، باید قدرت هرگونه ابتکار را از دشمنان و نفوذ آن‌ها در کشور را بگیرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته به اهمیت بسیج اشاره کرد و اظهارداشت: بسیجیان مانند اول انقلاب که بساط منافقین را جمع کردند، امروز نیز این نقش را در برقراری امنیت اخلاقی و اجتماعی و مبارزه با گروهک‌های فاسد پررنگ‌تر و قوی‌تر ایفا می‌کنند.
وی ادامه داد: بسیج همیشه و در همه صحنه‌ها با حضور به موقع خود توانسته است نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کند.
لرستان
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‎آباد گفت: انتظار می‎رود مردم ضمن حضور پرشود و با شکوه در انتخابات مجلس نمایندگانی هم تراز با گام دوم انقلاب را انتخاب کنند.
آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه خرم‌آباد اظهارداشت: انتخابات مجلس جلوه ای از مردمسالاری دینی است، در نظام جمهوری اسلامی همه انتخابات دارای بالاترین مشارکت بود اما این دوره اهمیت خاصی دارد چرا که اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است.
وی به مسئله خنثی شدن توطئه دشمن در گرانی بنزین اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال فرصت است لذا از هر فضایی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند.
اصفهان
امام جمعه موقت اصفهان گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با بیداری، بصیرت و تدبیر، فتنه و نقشه شوم دشمنان نظام اسلامی را خنثی کردند.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در نمازجمعه اصفهان با قدردانی از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم همیشه در صحنه این استان در راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار افزود: حضور آگاهانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره موجب شکست دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی شده است.
وی اظهارداشت: دشمن از 2 سال گذشته برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای برپایی آشوب و بلوا در کشور ما انجام داده بود و آموزش‌ها و هزینه‌های زیادی هم در این زمینه انجام داده بود.
چهارمحال وبختیاری
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس در سال‌جاری تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی باید در تراز انقلاب اسلامی و انقلابی باشد.
حجت‌الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد به سالروز شهادت آیت الله مدرس اشاره کرد و افزود: این عالم دینی، یک مظهر ظلم ستیزی در برابر رژیم پهلوی بود و نمایندگان مجلس باید ظالم را به ستوه بیاورد.
وی تاکید کرد: رضاشاه در برابر شهید مدرس ایستاد و هر کاری کرد تا این سید نماینده را ساکت کند اما نتوانست و نام مدرس در تاریخ ماندگار شد و رژیم پهلوی مورد نفرت مردم قرار گرفت.
آذربایجان غربی
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم گسترش روحیه بسیجی در بین مردم و مسوولان گفت: این روحیه عامل اصلی خدمت رسانی بیشتر به مردم و اقدامات جهادی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه با اشاره به اینکه مدیران و مسوولان ما باید همپای رهبری حرکت کنند و از تدابیر ایشان بهره لازم را ببرند، افزود: باید مسوولان و مدیران ما، با هوش بسیجی وار حرکات دشمنان را مورد بررسی کامل قرار دهند.
وی با اشاره به لزوم الگوگیری از بسیج اضافه کرد: این فرهنگ ناب مبتنی بر آموزه های دینی باید به نسل‌های بعدی نیز منتقل شود.
اردبیل
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به راهپیمایی‌های اخیر مردم ایران در دفاع از اقتدار و امنیت کشور گفت: بصیرت ملت ما در تشخیص و دفاع از منافع ملی و مصالح کلان و جدا کردن آن از مطالبات به‌حق به اوج رسیده و کشور بیمه شده است.
آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: راهپیمایی‌های اخیر مخصوصاً راهپیمایی دوشنبه تهران با تمام راهپیمایی‌های گذشته فرق دارد، این راهپیمایی مطلب بسیار بزرگی را نشان می دهد، این اجتماعات عظیم در برابر یک جنگ روانی بی‌نظیر دشمن بود و عصبانیت آنها بعد از بصیرت ملت فوران می‌کند.
کهگیلویه و بویراحمد
امام جمعه یاسوج به دوم اسفندماه امسال زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ملاک، معیار و شاخص مردم کهگیلویه و بویراحمد برای رأی دادن در این انتخابات مسائل طایفه ای، قومی، قبیله ای، حزبی و جناحی نباشد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج 10 آذرماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس را یادآور شد و اظهار داشت: مهمترین ویژگی های این عالم ربانی و مجاهد نستوه شامل استکبارستیزی، مبارزه با ظلم، دشمن شناسی، آزادیخواهی، مردمی بودن و ساده زیستی بوده است.
مازندران
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: باید تولیدات داخلی و عدم نیاز به اجناس جارجی را به وسیله توانمندی‌های جوانان کشورمان تقویت کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: امروزه به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از قطعات و ملزومات نظامی کشور توسط فرزندانمان تولید می شود.
البرز
نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج با اشاره به حوادث اخیر کشور و عراق و لبنان گفت : امروز دخالت های آمریکا ریشه فتنه ها در منطقه خاورمیانه است.
آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج اظهار داشت: به همت مردم و تدبیر رهبری ریشه این فتنه در کشور سه روزه جمع شد، اما در عراق و لبنان هنوز شاهد آن هستیم، ریشه این فتنه به آمریکا باز می گردد، آمریکا 13 سال است که در لبنان و عراق در حال کار کردن است تا بتواند به موقع اهداف خود را پیاده کند.
گلستان
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به ضرورت اعمال اصلاح قیمت بنزین و حمایت صریح رهبر معظم انقلاب از آن گفت: مسوولان چرایی افزایش قیمت بنزین را برای افکار عمومی به صورت شفاف تشریح کنند.
آیت اله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه گرگان اظهار داشت: سران قوا با آگاهی از احتمال وقوع برخی مشکلات به سبب اصلاح قیمت بنزین ،تصمیم گرفتند برای مصلحت مهم تر این طرح را اجرایی کنند.
خراسان رضوی
امام جمعه مشهد گفت: حضور مردم در صحنه نشانه مردم سالاری دینی و دموکراسی در نظام جمهوری اسلامی ایران است که در هیچ مکتب و نظام سیاسی دنیا سابقه ندارد.
آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد با اشاره به حضور پرشور مردم در خنثی‌سازی توطئه دشمن در پی افزایش قیمت بنزین افزود: رهبر معظم انقلاب نیز حرکت مقتدرانه ملت در مقابله با دشمن را ارزشمند خوانده و از این حضور گسترده قدردانی کردند.
خوزستان
امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه مردم در شرایط سخت اقتصادی در حال زندگی هستند، گفت: هم اکنون شاهد گرانی اکثر اقلام مصرفی مردم در بازار هستیم لذا لازم است متولیان امر نظارت‌های خود را بر قیمتها تشدید کنند.
حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز، اظهارداشت: پس از افزایش قیمت بنزین گفته شد که اقلام گران نمی‌شود اما بررسی‌های انجام شده خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.
1352/
برچسب‌ها
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز بسیج مستضعفان ایرنا نماز جمعه عراق اغتشاشات
پروندهٔ خبری
حضور مردم

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/136245/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

محبت کردنشون خیلی جالبه

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا

پای «وعده صادق» روی نفس اسراییل/ امنیت خط قرمز ایرانی‌ها

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

«خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد

عملیات وعده صادق همینه پوشالی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را در هم شکست

عملیات «وعده صادق» فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها نگذاشت

عملیات «وعده صادق»فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشت

خروش مردم لاهیجان در پی عملیات «وعده صادق»

راهپیمایی مردم لشت نشا در حمایت از عملیات «وعده صادق»

اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»

راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم گیلان در حمایت از مردم غزه

صحبت های شنیدنی دکتر انوشه

راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»

انسداد 25 محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور

«نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مسیر رویایی در اشکورات گیلان

تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی

درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان

آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار

«سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد

«رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

فرق انسان و سایر موجودات در نوع دوستی

2 مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت

استقرار هوای صاف و آفتابی در گیلان

داستانک/ شنوایی کم

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، 31 فروردین 1403

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار

همدلی های دلنشین دکتر شکوری