نسیم گیلان

آخرين مطالب

پایان شکست های سریالی سپیدرود در عین مغلوب شدن داماش و ملوان ورزشي

  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - رشت - طلسم شکست های سریالی سپیدرود با انجام هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در رشت شکسته شد اما تیم های داماش و ملوان در دیدارهای خارج از خانه مغلوب شدند.

در جریان این رقابت ها، تیم فوتبال سپیدرود در رشت برابر تیم قدرتمند نود ارومیه به برتری رسید، تیم های داماش و ملوان بندرانزلی نیز در بازی های خارج از خانه به ترتیب برابر تیم های سرخپوشان پاکدشت و آرمان گهر سیرجان مغلوب شدند.
سپیدرودی ها که شرایط نامساعدی در جدول رده بندی دارند و در هشت بازی قبلی خود برابر حریفان خود چه در بازی های خانگی و چه در دیدارهای خارج از خانه متحمل شکست شده بودند، در این دیدار دست به کار بزرگی زدند و موفق به پیروزی برابر تیم خوب نود ارومیه شدند.
تیم فوتبال سپیدرود در این دیدار با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه خود رو در روی نود ارومیه قرار گرفت و سرانجام با به ثمر رساندن یک گل، علاوه بر کسب هر سه امتیاز این دیدار، نوار شکست های سریالی سرخپوشان رشتی را پاره کرد.
این پیروزی ارزشمند به طور حتم تاثیر زیادی در روحیه تیم سپیدرود ایجاد خواهد کرد و با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم، طرفداران و تماشاگران سپیدرود به آینده این تیم امیدوار خواهند بود و آنان منتظر پیروزی و کسب نتایج بهتری از تیم سپیدرود در ادامه رقابت های لیگ دسته اول هستند.
البته بازیکنان سپیدرود در دیدار برابر نود ارومیه خوب ظاهر شده و یکی از نقاط مثبت این تیم در این دیدار سخت که زیر بارش شدید باران نیز برگزار شد، بازیکنان جوان سپیدرود کمتر دچار اشتباهات فردی شدند که این امر منجربه پیروزی باارزش آنان شد.
سپیدرودی ها که در هشت بازی قبلی خود فقط متحمل شکست شده بودند آنگونه که در همه آن اشتباهات محرز فردی بازیکنان این تیم یکی از دلایل مهم عدم کسب نتیجه مطلوب محسوب می شد اما در این دیدار بازیکنان سپیدرود به خوبی وظیفه خود را در زمین بازی انجام داده تا این تیم پس از مدت ها رنگ پیروزی را ببیند.
نادر دست نشان نیز که در چند دیدار پایانی دور رفت به عنوان سرمربی هدایت تیم را در اختیار داشت، موفق به تغییر شکست های سپیدرود نشد و این مربی باسابقه نیز در پنج دیدار قبلی که هدایت سپیدرودی ها را به عهده داشت، متحمل شکست شده بود و پیروزی این تیم برابر نود اورمیه، اولین موفقیت نادر دست نشان نیز در این تیم محسوب می شود.
البته در این دیدار، تیم سپیدرود از ابتدای مسابقه، بر بازی تسلط داشت و با توجه به شرایط میزبانی و حمایت طرفدارانش، حملات متعددی را انجام داد تا اینکه در دقیقه 40 جواد آقایی پور بازیکن این تیم با یک ضربه دقیق و محکم تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.
در نیمه دوم نیز دو تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و گرچه هر دو برای گلزنی فرصت داشتند اما هیچ یک از موقعیت های سپیدرود و نود ارومیه در این نیمه به گل تبدیل نشد تا در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد.
تیم فوتبال نود ارومیه که در این دیدار خارج از خانه مغلوب تیم سپیدرود شد، در این مسابقه نتوانست بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد چون کادر فنی و مسئولان این تیم بیشتر به حاشیه ها توجه داشتند که این امر سبب ایجاد وقفه پنج دقیقه ای در بازی شد و سرپرست تیم به همراه دو بازیکن نود ارومیه به دلیل دریافت کارت قرمز اخراج شدند.
اما تیم فوتبال داماش گیلان که در هفته اول دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول در رشت موفق به کسب پیروزی شده بود تا مازیار ربیعی فر سرمربی جدید این تیم در اولین گام خود طعم شیرین پیروزی را بچشد، در دومین بازی دور برگشت در یک دیدار خارج از خانه مغلوب تیم سرخپوشان پاکدشت شد.
در جریان این دیدار و روی اشتباه خط دفاعی داماش، تیم سرخپوشان پاکدشت به گل برتری خود دست یافت تا داماشی ها از دو دیدار خود در دور برگشت این مسابقات، یک پیروزی و یک شکست کسب کند و ربیعی فر سرمربی جدید این تیم نیز طعم تلخ شکست را در دومین هدایتش بچشد.
البته بازیکنان داماش در جریان این دیدار و پس از دریافت گل، حملاتی را انجام دادند تا کار را به تساوی بکشانند به خصوص در نیمه دوم بازی، تیم داماش هجومی تر ظاهر شد اما سرخپوشان پاکدشت به خوبی بازی را کنترل کرد تا سه امتیاز خانگی این دیدار را کسب کند.
داماشی ها با این شکست خارج از خانه، جایگاه هشتمی خود را در جدول رده بندی از دست دادند و یک پله نیز سقوط کردند اما طرفداران این تیم امیدوارند که در بازی های خانگی برابر حریفانش به برتری برسد تا همچنان جزء تیم های نیمه اول جدول قرار گیرد.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در رقابت های لیگ دسته اول نیز در هفته نوزدهم این مسابقات در سیرجان رو در روی آرمان گهر این شهر قرار گرفت که در نهایت با نتیجه دو بریک مغلوب حریفش شد تا این تیم نیز در دور برگشت طعم تلخ شکست را بچشد.
ملوانان در این دیدار بازی را ضعیف آغاز کرده و دو گل را پذیرفتند تا آرمان گهر سیرجان از پیروزی در این دیدار خانگی مطمئن شود اما در ادامه تیم ملوان بهتر ظاهر و موفق به گلزنی شد تا یکی از گلهای خورده را جبران کند اما این گل تاثیری در نتیجه بازی نداشت و تیم ملوان همانند داماش در یک بازی خارج از خانه مغلوب حریف خود شد.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که در چند بازی پایانی دور رفت نتایج قابل قبولی را کسب و از انتهای جدول فاصله گرفته بود در دور برگشت و دو دیدار انجام داده تاکنون نتوانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند و یک تساوی خانگی و یک شکست خارج از خانه را کسب کرد تا به تیم های انتهای جدولی نزدیکتر شود.
البته طرفداران ملوان امیدوارند که کادر فنی این تیم در ادامه این مسابقات روند رو به رشدی را را برای ملوانان ترسیم کنند و با کسب نتایج قابل قبول به خصوص در بازی های خانگی، نه تنها از تیم های انتهای جدولی فاصله گیرند، بلکه بتوانند در نیمه اول جدول رده بندی قرار داشته باشند.
به هرحال سه نماینده گیلان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته اول، فقط یک پیروزی خانگی کسب کرده که سپیدرود موفق به این امر شد اما دو نماینده دیگر در بازی های خارج از خانه مغلوب حریفان خود شدند تا هر دو تیم داماش و ملوان با این شکست، یک پله در جدول رده بندی سقوط کنند.
تا پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور 18تیم، داماش با کسب 28 امتیاز در مکان نهم، سپیدرود رشت با کسب 18 امتیاز در مکان پانزدهم و ملوان بندرانزلی با کسب 17 امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
برچسب‌ها
فوتبال رشت ورزش گیلان

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/146987/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

ساماندهی لندفیل سراوان 84 درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی

محله شِیخانبَر لاهیجان مقصد محله مج خبر

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد

یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است

پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

مقوله حجاب اولویت دانشگاه است

رقابت بیش از 27 هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری

«پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم

حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است

مسدود شدن 9 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار

مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون

جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان

پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران

تارتار: یکی از اهداف اصلی ملوان کسب مقام قهرمانی جام حذفی است

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

هر دختری باید کفش سفید داشته باشد

شورای گفتگوی بخش خصوص با دولت و بانک‌های گیلان

تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت

نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان

ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد

بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد

اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است

گیلان با 90 همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

وقتی درد دل می‌کند؛ گوش باش، نگاه باش

رنگ کردن مو و ابرو با نسکافه

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت

پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت

تصویری از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت

پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

اجرای موسی عصمتی میلیونی شد

کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور

منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار

دعوت 60 کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

از زر و سیم جهان پاس نظر باید داشت

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد

نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید

امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است

بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان