پایگاه خبری تحلیلی نسیم گیلان

آخرين مطالب

سازندگان Call of Duty: Modern Warfare، در مورد حجم به‌روزرسان‌ها توضیح دادند علمي

سازندگان Call of Duty: Modern Warfare، در مورد حجم به‌روزرسان‌ها توضیح دادند
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - سازندگان Call of Duty: Modern Warfare، در مورد حجم به‌روزرسان‌ها توضیح دادند
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6065931
٠
٠
گیم فا / پس از گذشت مدت زمانی حدود نیم سال از عرضه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare، به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسان‌های پرتعداد این بازی و حجم‌های عمدتاً بالای آن‌ها، اعتراضات بازی‌بازان این عنوان محبوب را برانگیخته است. حال سازندگان این بازی و تیم توسعه‌ی آن، این موارد را اجتناب ناپذیر خواندند و از بازی‌بازان بابت تعداد و حجم به‌روزرسان‌های بازی عذرخواهی کردند.
هرچند که آخرین به‌روزرسان این بازی که در پلتفرم‌های مختلف حجمی بین 51 تا 68 گیگابایت داشت، از خود بازی که معادل 130 گیگابایت است حجم کمتری دارد، اما به هرحال عدد سنگینی است و بازی‌بازان را دچار سردرگمی می‌کند. از طرفی دیگر، اگر موضوع سرعت اینترنت را فاکتور بگیریم، موضوع حجم اینترنت در اکثر کشورهای جهان حالتی مشابه با کشور ما دارد و بالطبع، بارگیری حجم‌های بالا هزینه‌هایی را نیز در پی خواهد داشت. حال تصور کنید، کسی که نسخه‌ی دیجیتالی این بازی را خریداری کرده باشد، تاکنون حجمی بیش از 200 گیگابایت از اینترنت خود را صرف بازی Call of Duty: Modern Warfare کرده است.
از آن گذشته، موضوعی که باعث خواهد شد تا سروصدای بازی‌بازان بیش از پیش بلند شود، انتشار به‌روزرسان دیگری برای این بازی است که حجمی حتی بیشتر از به‌روزرسان‌های قبلی دارد. روز گذشته، پل هایل (Paul Haile)، توسعه دهنده‌ی محتوای استودیوی اینفینتی وارد (Infinity Ward)، ضمن عذرخواهی، توضیحاتی در مورد چرایی حجم این به‌روزرسان‌ها ارایه کرد.
ما از حجم کلی بازی آگاه هستیم و تلاش خواهیم کرد که این حجم را به حداقل ممکن برسانیم. اما، نگهداری یک بازی آنلاین پرطرفدار در سطح بالا، ناگذیر باعث می‌شود تا علاوه بر بی‌مصرف شدن دیسک‌های بازی، به‌روزرسان‌های مختلف با حجم‌های عمدتاً بالا ساخته و منتشر شود. ما ضمن عذرخواهی سعی خواهیم کرد که داده‌های خود را به گونه‌ای مدیریت کنیم که در به‌روزرسان‌های بعدی با چنین مشکلاتی مواجه نشویم.
در مجموع، زمانی که در ابتدای شروع نسل هشتم کنسول‌های بازی بودیم، کمتر کسی به این موضوع فکر می‌کرد که ممکن است روزی حجم 500 گیگابایتی کنسول‌ها تنها به‌وسیله‌ی دو یا سه بازی کاملاً پر شود. حال، علی‌رغم این‌که این موضوع به حقیقت پیوسته است، گذشت تنها 6 ماه از انتشار یک بازی و انتشار تنها دو فصل از آن و تبدیل شدن حجم آن به رقم بسیار بالای فعلی، نگرانی‌های جدیدی برای بازی بازان به‌وجود آورده است. از همین‌رو، کاربران ردیت به شوخی حجم نهایی این بازی در فصول احتمالی آینده را بالای 400 گیگابایت پنداشتند که عملاً کنسول‌های 500 گیگابایتی را از رده خارج خواهد کرد.
نظر شما چیست؟ آیا این شوخی‌ها همانند همانند شوخی‌های ابتدای نسل 8 به واقعیت می‌پیوندند یا خیر؟
بازی Call of Duty: Modern Warfare، هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن4 و اکس‌باکس وان در دسترس است.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

آیا حافظه‌ی SSD کنسول‌های نسل بعدی تفاوت زیادی ایجاد خواهد کرد؟

راهکار جذاب سامسونگ برای صفحه نمایش های خمیده

سونی اکسپریا پرو معرفی شد؛ نمایشگر جدید دوربین حرفه‌ای شما

سامسونگ یا اپل؛ کدامیک به کرونا می‌بازند؟

دوران سخت و بی‎‌مشتری بازار کامپیوتر ایران

جستجوی جیمیل با فیلترهای جدید سریع‌تر و دقیق‌تر شد

آیا گوشی تاشو مایکروسافت طراحی مشابه گلکسی فولد دارد؟

امکان شناسایی منشا انتشار ویروس‌ها در کشور فراهم شد

تراشه کم مصرف وای فای ساخته شد

میان‌رده جدید سونی معرفی شد

مشخصات اوپو Find X2 فاش شد؛ پرچمداری قدرتمند

نگاهی به تمامی اخبار پیرامون پرچمدار جدید سونی

اچ تی سی مشغول ساخت عینک واقعیت ترکیبی است

ادغام دنیای موبایل و دوربین‌های حرفه‌ای؛ سونی اکسپریای جدید معرفی شد

شهردار بوستون خواستار حضور سونی در رویداد PAX East 2020

مروری بر گوشی‌های 5G در سال 2020

تداوم واردات و گارانتی دو برند مهم بازار تلفن همراه

آموزش پاک‌سازی گوشی از ویروس کرونا

موفقیت تازه برای کمپانی بازی ساز The Witcher

تولید دوربین‌های هوشمند برای رصد قاچاق در مرزها

کارخانه گوشی سامسونگ بازگشایی شد

بروزرسانی فوتوشاپ به مناسبت سی سالگی

قابلیت حذف دنبال‌کنندگان اینستاگرام به صورت رسمی اضافه خواهد شد

دو بازی Star Wars جدید در حال ساخت هستند

آیا سازندگان بازی تنها به فکر درآمد خود هستند؟

چرا ویروس کرونا تهدیدی بزرگ برای صنعت موبایل محسوب می شود؟

تاثیر اعتیاد به فضای مجازی بر نوجوانان

گوگل به کمک مردم ایران آمد

بازار ICT ایران بالغ نیست

آیا برای نجات از کرونا باید موبایل‌مان را ضد عفونی کنیم؟

CD Project دومین شرکت بزرگ بازی‌سازی اروپا است

چرا ویروس کرونا تهدیدی بزرگ برای صنعت تلفن همراه محسوب می شود؟

تعیین تکلیف ماینرهای قاچاق در اصلاحیه دولت برای آیین‌نامه استخراج رمزارز

کشوری که عنوان سریعترین اینترنت موبایل را از آن خود کرد

لپ تاپ Xiaoxin Air 14 2020 لنوو با کارت گرافیک انویدیا معرفی شد

چرا آیفون‌های اپل به‌صورت مداوم درباره استفاده از موقعیت مکانی در پس‌زمینه سوال می‌پرسند؟

ردمی K30 پرو با دوربین سلفی دوگانه پاپ آپ ارایه می شود

ویدیویی کوتاه از طراحی جدید استودیوی Insomniac Games منتشر شد

کالبدشکافی گلکسی Z Flip توسط iFixit منتشر شد

عذرخواهی سامسونگ بابت اشتباه عجیب

از اپل تا آمازون و فیسبوک در شرایط اضطراری قرار دارند

تفاوت میان Shut Down ،ری استارت و Reboot کامپیوتر در چیست؟

سازنده‌ Metro نسبت به ویژگی‌های معرفی نشده‌ کنسول‌های نسل بعد هیجان‌زده است

تست شارژ گلکسی S20 Ultra در کنار نوت 10 پلاس توسط شارژر 45 واتی

آخرین اطلاعات از PCIe 6.0؛ افزایش چشم‌گیر پهنای باند

سیم کارت شیائومی با ادغام یک کارت microSD معرفی می‌شود

آلفابت پروژه تولید برق با استفاده از کایت را متوقف کرد

فیلترهای جستجوی جدید جیمیل یافتن‌ ایمیل‌ها را آسان‌تر می‌کنند

مصرف باتری حالت 120 هرتز گلکسی S20 چقدر بیشتر از حالت 60 هرتز است؟

حریم شخصی گروه‌های خصوصی واتساپ به خطر می‌افتد؟