نسیم گیلان

آخرين مطالب

اطلاعات جدیدی از بازی Diablo IV منتشر شد علمي

  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - اطلاعات جدیدی از بازی Diablo IV منتشر شد
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6105098
١١
٠
گیم فا / شرکت بلیزارد (Blizzard) امروز اطلاعات جدیدی از بازی Diablo IV را منتشر کرده است که شامل تصاویر و توضیحاتی درباره‌ی یکی از گروه‌های دشمنان حاضر در بازی می‌شود.
با توجه به صحبت‌های شرکت بلیزارد، هنوز زمان زیادی تا انتشار بازی Diablo IV باقی مانده است. با این حال، خبر خوب این است که تیم سازنده قصد ندارد فعالیت خود برروی بازی را در سکوت کامل خبری ادامه دهد. آن‌ها اعلام کرده‌اند که اطلاعاتی جدید از بازی را در بازه‌های مشخصی از زمان در اختیار هواداران قرار می‌دهند و امروز شاهد انتشار اولین بخش از این گزارش بودیم.
در مطلب منتشر شده، تیم سازنده اطلاعاتی جدید از یک «خانواده‌ از هیولاها» تحت عنوان Cannibals را منتشر کرده است. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که منظور از خانواده‌ای از هیولاها چیست. براساس اطلاعات منتشر شده، در بازی Diablo IV خانواده‌هایی از هیولاها حضور دارند که شامل اعضای مختلفی می‌شوند که هر یک از آن‌ها توانایی‌های مختلفی را در اختیار دارد. هر یک از خانواده‌های حاضر در بازی می‌توانند حدود 5 نوع دشمن مختلف شامل یک باس را شامل شوند.
خانواده‌ی Cannibals دشمنانی بسیار درشت اندام هستند که ظاهری شبیه به وایکینگ‌ها دارند و البته از گوشت انسان تغذیه می‌کنند.
تیم سازنده اطلاعات بیشتری از خانواده‌ی Cannibals را نیز در اختیار ما قرار داده است که به شرح زیر است:
«جنازه‌هایی که جای دندان همه جای آن‌ها دیده می‌شود. استخوان‌های شکسته‌ای که از گوشت عاری هستند. زبان‌های بریده شده و چشم‌هایی که از کاسه درآمده‌اند. این‌ها همگی اثر انگشت‌های خونینی هستند که Cannibalها از خود به جا می‌گذارند؛ البته اگر آن‌ها چیزی را باقی بگذارند. هیچ کس نمی‌داند که آن‌ها دقیقا از کجا آمده‌اند ولی برخی از افسانه‌ها بیان می‌کنند که آن‌ها اعضای سابق قبیله‌ی Barbarian هستند که سال‌ها پیش از آن‌جا تبعید شده‌اند. این که خوردن گوشت انسان باعث تبعید آن‌ها شده یا این که این کار بعد از تبعید و از روی اجبار انجام شده است، هنوز مشخص نیست. این تبعیدی‌ها اشتهای بی‌انتهای خود را به سرزمین Dry Steppes آورده و پس از آن به گوشه و کنار جهان سفر کرده و به سراغ کاروان‌های تنها و روستاییان بی‌خبر از همه جا رفته‌اند.
آن‌هایی که از رو در رویی با این قصاب‌ها زنده مانده‌اند، همگی یک قصه‌ی مشترک را تعریف می‌کنند. همه‌ی آن‌ها بیان کرده‌اند که آتشی دیوانه کننده در چشم‌های آن‌ها شعله‌ور است و تعریف کرده‌‌اند که چگونه خوردن گوشت دشمنان در میدان نبرد تنها گرسنگی آن‌ها را افزایش می‌دهد. آن‌ها از افراد بدشانسی گفته‌اند که با این قبیله مبارزه کرده‌اند و مانند دام‌ها بی‌دفاع توسط آن‌ها قتل عام شده و به غذای آن‌ها تبدیل شده‌اند. بعد از آن، آن‌ها چیز دیگری نمی‌گویند ولی سکوتشان بجای آن‌ها صحبت می‌کند: بعضی وقت‌ها بهتر است که بمیری تا این که زنده بمانی و به خاطر بیاوری.
سلاح‌ها
خانواده‌ی Cannibalها شامل چهار عضو مختلف می‌شود. هر یک از آن‌ها سلاحی منحصر به فرد و ظاهری بسیار متفاوت داشته تا تشخیص آن‌ها از یکدیگر راحت‌تر باشد. در میان آن‌ها دو مبارز Melee استاندارد وجود دارد. یکی از آن‌ها یک شمشیر بسیار بزرگ Two Handed را در دست دارد و دیگری از یک سلاح سبک Halberd استفاده می‌کند که به او اجازه می‌دهد از فاصله‌ی زیاد به سمت بازی‌باز جهش کرده و حملات سهمگینی را وارد کند.
یکی از اعضای این خانواده دو چماق خاردار در دست داشته و حملات سریع و خطرناکی را به صورت پشت سر هم به شما وارد می‌کند که می‌تواند در صورت بی‌توجهی شما را Stun کند. در مقابل، گروه‎های Swarmer با داشتن دو تبر کوچک در دست می‌توانند به سرعت شما را با حملات مستقیم خود از پا درآورند. اگر بازی‌باز در حالی که توسط این گروه احاطه شده است Stun شود، دیگر هیچ راهی برای فرار وجود نخواهد داشت. ترکیب این حملات است که این خانواده را به شدت خطرناک و کشنده می‌کند.
خانواده‌ی Cannibals شامل هیچ عضوی با توانایی حمله از راه دور نمی‌شود ولی آن‌ها با سرعت و ظرافتی بسیار بالا به سمت هدف خود حرکت می‌کند. برخی از اعضای گروه با پریدن از روی موانع به سرعت خود را به شما می‌رسانند و دیگر اعضا نیز با سرعت هر چه تمام‌تر از میان دیگر هیولاها عبور می‌کنند تا افتخار اولین پیروزی را به نام خود ثبت کنند. این موضوع زمان کم‌تری را در اختیار بازی‌باز برای گرفتن تصمیم‌های استراتژیک قرار داده و مبارزه را با این گوشت خواران را بسیار دیوانه‌وار می‌کند.»
یکی از بهبودهای اعمال شده در نسخه‌ی چهارم این سری محبوب به رابط کاربری آن مربوط می‌شود. شرکت بلیزارد در کنار اعمال برخی از تغییرات در ظاهر دکمه‌ها، خوانایی نوشته‌ها در رابط کاربری را نیز افزایش داده است.
علاوه بر این، بسته به این که شما بازی را برروی رایانه‌های شخصی و یا کنسول‌ها تجربه می‌کنید، مکان نمایش Action Bar برروی صفحه نمایش نیز متفاوت خواهد بود. شرکت بلیزارد همچنین رابط کاربری مربوط به Co Op در حالت Local را نیز تغییر داده است تا هر دو بازی‌باز بتوانند به صورت هم‌زمان به منوهای بازی دسترسی داشته باشند.
بازی Diablo IV قرار است در زمانی نامشخص برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود.
شما می توانید تصاویری از این بازی را در زیر مشاهده بفرمائید:

نسیم گیلان


نسیم گیلان


نسیم گیلان


نسیم گیلان


لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/159537/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برق کدام مناطق شهرستان‌های گیلان فردا قطع می‌شود؟

توقیف شوتی‌ها در رودبار

از سرگیری پروازهای قطر به ایران

تصمیم غیرمنتطره گروسی برای سفر به تهرن

حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده ای جنایی

قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران امروز در اوج است

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام دهنوی

ویدیویی با ادعای درگیری گشت ارشاد با مردم در رشت!

گیلان خاستگاه متفکران و چهره‌های مهم هنر انقلاب اسلامی است

نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود

قطع گاز در رشت

قطعی برق در 5 شهرستان گیلان

مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند

تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم 300 میلیارد تومان اعتبار

بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود

تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب

حادثه تلخی که برای 3 کارگر ایرانی افتاد

توقیف 600 سی‌سی قاچاق در لاهیجان

4 شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند

بارش باران و طغیان رودخانه 3 جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد

مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد

پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال

مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد

بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد

اجتماع مردم رودبار قصران در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسرائیل

«محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد

21 سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند

آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم

ماندگاری هوای پایدار گیلان تا اوایل هفته پیش روی

آماده باش راهداران رودبار جنوب

955 واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود

شناسایی مرغداری آلوده کننده تالاب انزلی با لاشه مرغ‌های تلف شده

محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود

برترین های رده سنی امید معرفی شدند

تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت کیش / تشکیل اولین کمیته تخصصی دندانپزشکان در راستای اجرای طرح سلامت پایدار هم زمان با روز دندانپزشک

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

قطعی تلفن روستای سالکویه به لطف سارقان

محدودیت‌های ترافیکی 29 فروردین در رشت

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

رشد 184 درصدی عبور کالا از مرز آستارا

دوستار سرپرست دانشگاه گیلان شد

بازداشت باند خانوادگی سرقت در زنجان

این استان ها امروز منتظر بارش باران باشند

خبری تازه از عرضه شیرخشک در داروخانه ها

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 28 فروردین 1403

پیش بینی بورل از حمله اسرائیل به ایران

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت

افزایش 184 درصدی عبور کالا از پایانه مرزی آستارا در سال 1402

توقیف خودروهای شوتی با بیش از 23 میلیارد کالای قاچاق در رودبار

سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد