معاون بیمه و خدمات سلامت گیلان:
بیشترین تماس با سامانه 1666 ناشی از اضطراب ابتلا به کرونا است
اجتماعي
بزرگنمايي:
نسیم گیلان - ایسنا/گیلان معاون بیمه و خدمات سلامت استان گیلان گفت: بیشترین تماسها با سامانه 1666 ناشی از اضطراب ابتلا به کرونا است. هر خبری که در فضای مجازی منتشر شده بعضا باعث نگرانیهایی می شود که بازتاب آن را در تماس هایی که مردم با این سامانه دارند، مشاهده میکنیم.
مهدی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پزشکان بیمه سلامت استان گیلان به سوالات شهروندان پیرامون کوید 19 از طریق سامانه 1666 پاسخ می دهند.
وی تصریح کرد: مردم از طریق این سامانه میتوانند مسائل، مشکلات و سوالهای خود را در خصوص ویروس کرونا و مسائل مربوط به آن مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.
معاون بیمه و خدمات سلامت گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا مدیران ارشد سازمان با تلاش مضاعف پیگیر مطالبات پزشکان و موسسات طرف قرارداد و کاهش بازه زمانی پرداخت ها شدند.
مهدی پور خاطرنشان کرد: بیش از 360 تماس تلفنی توسط پزشکان استان نسبت به ارائه مشاوره، پاسخگویی به سوالات پزشکی در خصوص نحوه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا از طریق سامانه تلفنی 1666 اداره کل بیمه سلامت استان پاسخ داده شده است.
وی ادامه داد: رعایت حقوق شهروندی در حوزه سلامت از جمله اهداف راهاندازی و فعالیت این سامانه ارتباط مردمی به شمار میرود.
وی افزود: بیشترین تماسها ناشی از اضطراب ابتلا به کرونا است. هر خبری که در فضای مجازی منتشر شده بعضا باعث نگرانیهایی می شود که بازتاب آن را در تماس هایی که مردم با این سامانه دارند، مشاهده میکنیم. بنابراین توصیه میشود که افراد اخبار را فقط از منابع معتبر وزارت بهداشت پیگیری کنند.
انتهای پیام
-
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸:۳۵
-
۱۳۱ بازديد
-
-
نسیم گیلان
لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/165340/