نسیم گیلان

آخرين مطالب

دو بازی سرنوشت ساز برای نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته اول ورزشي

دو بازی سرنوشت ساز برای نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته اول
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - رشت - هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور از ساعت 20 امشب به طور همزمان برگزار می شود که دو نماینده گیلان بازی های سرنوشت سازی را پیش رو دارند.

در جریان این رقابت ها ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیداری حساس باید رو در روی رایکا بابل قرار گیرد و تیم فوتبال سپیدرود رشت در بازی حساس دیگر باید برابر بادران تهران به میدان برود و داماش نیز در یک بازی نه چندان حساس مقابل قشقایی شیراز قرار خواهد گرفت.
تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و رایکا بابل در یکی از حساس ترین بازی های هفته سی و سوم باید در ورزشگاه تختی انزلی مقابل هم قرار گیرند که حتی نتیجه این دیدار برای سایر تیم های پایین جدولی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
ملوانان در شرایطی رو در روی تیم رایکا بابل قرار می گیرند که این دیدار به قول معروف 6 امتیازی است و اگر تیم ملوان در این دیدار به برتری برسد به طور حتم در رقابت های لیگ دسته اول ماندگار خواهد شد.
به همین دلیل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با توجه به اینکه در هفته پایانی باید در یک دیدار خارج از خانه به میدان برود، در این بازی خانگی فقط به کسب پیروزی و تصاحب هر سه امتیاز بازی فکر می کند تا شانس ماندن این تیم در هفته پایانی به اما و اگر کشیده نشود.
شاگردان اکبر میثاقیان به خوبی می دانند که این دیدار چه اهمیتی برای آنان دارد و اگر در این بازی خانگی برابر تیم رایکا بابل نتواند به پیروزی برسد، شرایط برای این تیم قدیمی و پرطرفدار شمال کشور مشکل خواهد شد.
به هرحال تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با برتری در این دیدار می تواند خیالش را از کسب سهمیه در لیگ دسته اول راحت کند و با پیروزی در این بازی خانگی خیالش از بقا در لیگ دسته اول راحت خواهد شد.
از طرف دیگر پیروزی ملوان در این بازی و شکست رایکا بابل نه تنها باعث مسجل شدن حضور ملوانان در لیگ دسته اول خواهد شد بلکه می تواند به سود تیم سپیدرود دیگر نماینده گیلان نیز باشد چون سپیدرودی ها برای فرار از انتهای جدول و حفظ سهمیه خود در لیگ دسته اول باید تیم رایکا بابل را پشت سر بگذارد و به همین دلیل این دیدار برای فوتبال گیلان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
اما در آن سوی میدان این دیدار برای رایکا نیز بسیار حیاتی است چون این تیم در جدول رده بندی پایین تر از ملوان قرار دارد و با پیروزی در این دیدار و کسب هر سه امتیاز تا حد زیادی می تواند شانس بقای خود در لیگ دسته اول را افزایش دهد.
البته نتیجه مساوی نیز برای تیم رایکا بابل نمی تواند نتیجه بدی تلقی شود چون با وجود اینکه این تیم در بازی آخر خود باید در بابل به میدان برود، شانس این را دارد که با پیروزی احتمالی در آن دیدار، به ماندن در لیگ دسته اول امیدوار باشد اما پیروزی در این مسابقه می تواند نتیجه ایده آلی محسوب شود.
هم اینک در جدول رده بندی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور و تا پایان هفته سی و دوم، ملوان بندرانزلی با 34 امتیاز در مکان چهاردهم و رایکا بابل با 31 امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی 18 تیمی این مسابقات قرار دارند.
اما تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول که شرایط بسیار سخت تری نسبت به ملوان در جدول رده بندی دارد، در هفته سی و سوم باید در تهران مقابل تیم فوتبال بادران قرار گیرد.
سپیدرودی ها فقط در صورت کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه می توانند همچنان امیدوار به ماندن در لیگ دسته اول باشند و به همین دلیل این تیم شرایط بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت.
تیم فوتبال سپیدرود رشت اگر در دیدار برابر بادران نتیجه ای جز پیروزی کسب کند، با توجه به نتایج سایر دیدارها، سقوطش به لیگ دسته اول مسجل می شود و به همین دلیل این بازی برای سپیدرود بسیار حساس و حیاتی است.
البته این در حالی است که تیم فوتبال بادران تهران شانسی برای صعود به رقابت های لیگ برتر ندارد و به همین دلیل این تیم در بازی برابر سپیدرود به قول معروف به آب و آتش نخواهد زد که این امر می تواند فرصت مناسبی برای سپیدرود باشد.
به هرحال این دیدار برای نماینده قدیمی و پرطرفدار استان گیلان نیز از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است و به طور حتم مسئولان سپیدرود در این بازی خارج از خانه فقط با تفکر پیروزی گام به میدان مسابقه خواهند گذاشت.
تا پایان هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، بادران تهران با کسب 51 امتیاز در مکان ششم و سپیدرود رشت با 30 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی 18 تیمی این مسابقات قرار دارند.
اما تیم فوتبال داماش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور در هفته سی و سوم این رقابت ها باید در یک بازی خانگی و در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف تیم فوتبال قشقایی شیراز برود.
داماشی ها با توجه به دو پیروزی متوالی که در دو دیدار قبلی کسب کردند، سهمیه خود در لیگ دسته اول را حفظ کرده و با خیالی آسوده در این دیدار خانگی مقابل قشقایی شیراز قرار می گیرند.
البته تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار نیز به طور حتم به دنبال پیروزی است تا با کسب سه امتیاز این دیدار نه تنها به سومین پیروزی متوالی خود دست یابد، از طرف دیگر می تواند در جدول رده بندی نیز صعود داشته باشد.
مسئولان و کادرفنی داماش نیز مصمم هستند تا با کسب نتیجه مطلوب در دو دیدار باقی مانده در نهایت بتوانند جایگاه مناسب تری در جدول رده بندی کسب و رتبه خود را در این جدول تک رقمی کنند.
با توجه به این امر، داماشی ها برای اینکه بتوانند شانس حضور در نیمه اول جدول رده بندی را تصاحب کنند، در این دیدار خانگی نیازمند کسب پیروزی برابر قشقایی هستند تا همچنان روند رو به رشد خود در هفته های پایانی رقابت های لیگ دسته اول را ادامه دهند.
تا پایان هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور 18 تیم ، داماش گیلان با کسب 39 امتیاز در مکان دوازدهم و قشقایی شیراز با 36 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند.
حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم نمایندگان گیلان در هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته اول چه نتایجی را کسب می کنند که به طور حتم بازی تیم های ملوان و سپیدرود برابر حریفانشان بسیار حساس و مهم است چون تیم ملوان با پیروزی می تواند سهمیه خود در لیگ دسته اول را حفظ کند و سپیدرود نیز با پیروزی برابر بادران امیدوار به ماندن در این لیگ خواهد بود. 
برچسب‌ها
فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/191674/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، 31 فروردین 1403

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

با کودک مثل خودش صحبت کنید

غیور مردان بوشهری در بِستر غیور زنان بوشهری شکوفا شدند

ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه

شناسایی 3 تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر

همایش پاکیاران و تفکیک زباله از مبدا در رشت

اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است

این شعر زیبا از دختر شیرین زبان را از دست ندهید

ایرانی‌ترین غیرایرانی

اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان

لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید

پلنگ ایرانی در قاب دوربین‌های تله ای رودبار

غافلگیری سارق حین سرقت در رشت

دل دوستان شکستی، بر دشمنان نشستی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

بهره برداری از 14 پروژه اجرای طرح هادی در رودسر

کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت

هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری

برخورداری 48 روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی

عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی در جنوب گیلان

با ما منشین اگر نه بدنام شوی

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

بیش از 13 کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد

آسمان مال من است

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

راه‌یابی ملی‌پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا

اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه

ثبت تصویر پلنگ ایرانی در مناطق جنگلی رودبار

منطقه زیبای پامنار خوزستان

شعر خوانی زیبای باران نیکراه

کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟

زمین گرد است!

انسداد 29 محور شریانی و غیر شریانی کشور

بهار در ارتفاعات گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان: 75 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد

حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز

٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند

احتمال وقوع سیل در این سه استان

ماجرای تنبیه بدنی وحشتناک دانش‌ آموز مرزن‌ آبادی

نشای برنج در شهرستان فومن آغاز شد

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان