اطلاعاتی در مورد سیستم آب و هوای بازی Ghost of Tsushima منتشر شد
دوشنبه 13 مرداد 1399 - 12:48:21
|
|
نسیم گیلان - اطلاعاتی در مورد سیستم آب و هوای بازی Ghost of Tsushima منتشر شد سایز متن الف الف لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6618339 ١٨ ٠ گیم فا / بازی منحصر به فرد و شاهکار Ghost of Tsushima به مانند اکثر عناوین جهانباز دارای چرخهی روز و شب به همراه آب و هوای پویا است. داستانهای ماجراجویی جین ساکای در بازهی زمانی دراز و طولانی روایت میشود و بازیبازان علاوه بر پیشروی در خط ماموریتهای اصلی، به انجام ماموریتهای فرعی، دنبال کردن حیوانات مختلف و قطع درختان بامبو مشغول میشوند. حال به تازگی استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) خالق این اثر هنری در خبری اعلام نمود که بازیبازان بیش از آنچه که تصور کنند، میتوانند روی محیط بازی تاثیر بگذارند. به تازگی آقای نیت فاکس (Nate Fox) کارگردان هنری عنوان Ghost of Tsushima، در مصاحبهای در مورد اثر مستقیم فعالیتهای بازیبازان بر آب و هوای بازی به بیان مطالبی پرداخت. وی اظهار داشت که بدون شک طبیعت و دنیای بازی Ghost of Tsushima یکی از ارکان اصلی آن به شمار میآید و به خوبی از تغییرات درونی جین تاثیر میپذیرند. به طور مثال اگر جین ساکای به سنت سامورایی خود پشت کند و دشمنان را از روش غیرشرافتمندانه و به صورت مخفی از پای درآورد، وی از درون خود احساس آشفتگی عجیبی خواهد کرد؛ چرا که او مجبور است برای گرفتن انتقام از مغولهای متجاوز و دفاع از مردم جزیرهاش به راه و رسم همیشگی خاندان خود پشت کند. حال آب و هوا در ماموریتهایی که باید از طریق Ghost Path و مخفی کاری طی شوند، به علت آشفتگی درونی جین به حالت طوفانی در میآید و بازیبازان به وضوح تغییر محیط اطراف به وسیلهی بادهای سهمگین و تغییر آسمان را حس میکنند. البته این موقعیتهای منحصر به فرد فرصت بسیار عالی را برای تهیهی عکسهای هنری بازیبازان مهیا خواهد کرد. همچنین زمانهایی که بازیبازان مشغول طی کردن ماموریتهای اصلی یا دنبال کردن پرندگان و روباهها برای رسیدن به مکانهای مخفی و اسرارآمیز نیستند، میتوانند به صورت آزادانه به پایگاههای مغول حمله کرده و آنها را به مرور از جزیرهی زیبای سوشیما بیرون کنند. با اینکه در این مراحل آزادی عمل کامل به بازیبازان داده میشود و مثل ماموریتهای اصلی مجبور به رعایت دقیق مخفیکاری نخواهند بود، باز هم اگر از روش مخفیانه و Ghost Path پیش بروند، میتوانند دشمنان را بی سر و صدا از پای درآورند. در این هنگام نیز باز هم شاهد دگرگونی هوا خواهیم بود و بازیبازان به وضوح متوجه میشوند که مادر طبیعت با درون آشفتهی جین همراهی کرده و بهم میریزد. عنوان Ghost of Tsushima از دنیای بزرگی برای کشف و کاوش بهره میبرد و بازیبازانی که قصد دارند تمامی موارد مخفی و آیتمهای جمعکردنی بازی را کسب کنند باید به تمامی نشانیها و علامتهایی که محیط در اختیارشان قرار میدهد، توجه نمایند. با این حال شاید این نکته جالب باشد که نواختن فلوت نیز کمک بسیار زیادی در این زمینه به افراد خواهد کرد. استفاده از فلوت میتواند آب و هوای هر منطقه را با توجه به نوع موسیقی که جین در طول بازی فرا گرفته و اجرا میکند، تغییر دهد و در پس این تغییرات نشانههایی به سمت موارد مخفی بازی پیدا خواهند شد که البته نیاز به دقت زیادی دارند. علاوه بر این موارد فلوت کاربرد دیگری نیز بر آب و هوا دارد. چنانچه جین قصد داشته باشد تا ماموریتی را به صورت مخفیانه انجام دهد، میتواند با فلوت خود آهنگ مربوط به سایه، تاریکی و یا مه را بنوازد و بالعکس اگر قصد داشته باشد در آسمان روشن و آفتابی مبارزهی شرافتمندانه داشته باشد، میتواند آهنگی را با مضمون آفتاب بنوازد تا در هر صورت شاهد همراهی طبیعت با این سامورایی افسانهای باشیم. لازم به ذکر است که عنوان Ghost of Tsushima برای سونی یک موفقیت تمامعیار از نظر محبوبیت و میزان فروش به شمار میآید. این بازی تاکنون که مدت زمان اندکی از انتشارش میگذرد موفق به فروش فوقالعادهای نسبت به سایر آثار مربوط به کشور ژاپن شده است. این بازی به عنوان آخرین عنوان انحصاری کنسول پلیاستیشن 4 در نسل هشتم بود. تصور این که استودیوی ساکر پانچ برای نسل بعدی کنسول سونی چه برنامهای را در سر دارد بسیار هیجانانگیز خواهد بود.
http://www.gilan-online.ir/fa/News/190760/اطلاعاتی-در-مورد-سیستم-آب-و-هوای-بازی-Ghost-of-Tsushima-منتشر-شد
|