نسیم گیلان - وفاداری رو به کاهش کاربران به برند گلکسی سامسونگ
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6774371
٨٠٢
١٢
ترنجی / به نظر میرسد تمام محصولات و نوآوری های جدید سامسونگ کافی نبوده و این شرکت بزرگ شاهد کاهش وفاداری کاربران در بزرگترین بازار پرچمداران یعنی بازار آمریکا بوده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به آمار و ارقامی که منتشر شده است.
سامسونگ؛ نیازمند تغییر استراتژی
گزارشی که به تازگی منتشر شده که حاکی از آن است که برند گلکسی در میان کاربران بازار ایالات متحده آمریکا شاهد افت بود و جایگاه این کمپانی سئولی از جایگاه سوم به رتبه دهم سقوط کرده است. قطعاً رسیدن به این جایگاه برای سامسونگ دردناک است اما شاید آنچه این مسئله را سوزناکتر می کند این است که اپل در همین حین از رتبه هشتم به چهارم رسیده است.
لازم به ذکر است که این گزارش فقط به تلفن های هوشمند مربوط نمی شود و به صورت کلی وفاداری کاربران به محبوب ترین برندهای شناخته شده ایالات متحده آمریکا را بررسی می کند. در ادامه این گزارش آمده که دو برند هوم دیپوت و پیتزای دومینو از شرکت های هستند که بعد از سقوط سامسونگ جایگاهش را تصاحب کرده اند. یکی از دلایل این افت را می توان شرایط فعلی دنیا فرض کرد که به دلیل پاندمی و افول شرایط اقتصادی افراد کمتری به فکر خرید گوشی های گران قیمت میافتند و شاید هم دلیل سادهتری وجود داشته باشد و آن هم این است که آمریکایی ها دیگر از محصولات سامسونگ سیر شده اند.
اگر از جزئیات صرفنظر کنیم میتوان گفته که اپل و سامسونگ به نوعی جایگاهشان را تاخت زده اند که نشان از تغییر ذائقه بازار آمریکا میدهد که البته برای بازار آسیا نیز صدق میکند چون شاهد همچنین آماری در این بازار نیز هستیم. البته بد نیست بدانید که در اروپا و بازار پسا برگزیت انگلیس این شرکت کرهای حال و روز خوبی دارد و افتی را در این بازار مشاهده نکرده است.
با تمامی اینها سامسونگ یک کور سوی امید دارد و آن هم بخش گوشی های میانرده 5G است که انتظار می رود در طی ادامه سال جاری و سال آینده شاهد رشد فزایندهای باشد. نظر شما درباره این آمار چیست؟ آیا سامسونگ به جایگاه گذشته اش برمیگردد؟
http://www.gilan-online.ir/fa/News/200307/وفاداری-رو-به-کاهش-کاربران-به-برند-گلکسی-سامسونگ