نسیم گیلان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: خدمت بی منت به مردم باید سرلوحه همه دستگاه های اجرایی باشد
چهارشنبه 30 مهر 1399 - 10:58:56
وزارت رفاه
نسیم گیلان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خدمت بی منت به مردم استان را علاوه بر مسئولیت سازمانی یک موهبت الهی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در هفتمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تبریک به مدیران اداره کل بهزیستی، فنی و حرفه ای و مدیریت درمان استان به جهت کسب رتبه برتر در جشواره شهید رجایی، اظهارکرد: 4 دستگاه اجرایی از مجموع 8 دستگاهی که در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه شدند جزء شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هستند و این امر نشان دهنده تلاش های خالصانه همکاران در مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه به جهت خدمت رسانی به مردم استان گیلان است.
وی به رتبه بندی دستگاه های اجرایی در دو بخش اختصاصی و عمومی اشاره و افزود: شاخص های اختصاصی شامل برنامه های ابلاغی و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و شاخص های عمومی به نحوه ارائه خدمات دستگاه های اجرایی مربوط می شود که مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه در این دو حوزه اهتمام ویژه ای داشته اند.
علیزاده در ادامه بر لزوم پیوستن دستگاه های زیر مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به پویش ملی شفافیت و جلب اعتماد مردم به خدمات دولت تاکید و این مهم را وظیفه همه دستگاه ها عنوان و خواستار جدیت ویژه تمام مدیران در پیوستن به پویش ملی شفافیت شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان تعامل با نمایندگان مجلس را از اهم وظایف مدیران دستگاه های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دانست و خاطرنشان کرد: باید با تعامل سازنده با نمایندگان مجلس و روشنگری در خدمات در پیشبرد اهداف سازمانی و رفع مشکلات مردم کوشا باشیم.
علیزاده در ادامه به اقدامات موثر مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیل اخیر تالش اشاره و خاطرنشان کرد: امدادرسانی باید به نحوی باشد که سبب کاهش آلام مردم مناطق آسیب دیده شود و به این جهت از تمام ظرفیت های دستگاه های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده شده است.
وی به اقدامات قابل توجه مقام عالی وزارت در تمام بحران های اخیر استان اشاره و تصریح کرد: مقام عالی وزارت با جدیت تمام پیگیر بحران هایی نظیر بارش برف، شیوع ویروس کرونا، سیل شهرستان تالش بوده است و با پیگیری های انجام شده کمک های قابل توجهی توسط بانک توسعه تعاون، بانک رفاه کارگران، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و شرکت های زیرمجموعه شستا به مناطق سیل زده شهرستان تالش تخصیص یافته است.

http://www.gilan-online.ir/fa/News/211129/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-گیلان--خدمت-بی-منت-به-مردم-باید-سرلوحه-همه-دستگاه-های-اجرایی-باشد
بستن   چاپ