نسیم گیلان

آخرين مطالب

محسن هاشمی: 700 دلار حقوق می‌ گیرم سياسي

محسن هاشمی: 700 دلار حقوق می‌ گیرم
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - محسن هاشمی رفسنجانی گفت: من در سال 89 در مترو مدیرعامل بودم و ماهی 6 میلیون تومان حقوق می‌گرفتم که با دلار 900 تومان آن موقع 7000 دلار حقوق می‌گرفتم و الان که رئیس شورای شهر هستم و نزدیک به 20 میلیون تومان حقوق می‌گیرم با دلار 26 هزار تومان کمتر از 700-800 دلار حقوق می‌گیرم
صحبت های محسن هاشمی در مورد میزان حقوق دریافتی
محسن هاشمی در چهارمین کنگره ملی حزب کارگزاران سازندگی ایران در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، گفت: مقام معظم رهبری تکلیف انتخابات 1400 را مشخص کردند و خواستار یک انتخابات پرشور شدند و این نشان می‌دهد ما به عنوان احزاب می‌توانیم فعالیت‌های خود را روز به روز پرشورتر کنیم و در شرایطی هستیم که گروه‌ها توانستند جبهه اصلاح‌طلبان را تشکیل دهند و امیدواریم بتوانیم در چارچوب این جبهه تشکیل شده فعالیت‌های خود را ساماندهی کنیم و از احزاب می‌خواهم از به کاربردن جملاتی که باعث اختلاف می‌شود پرهیز کنند.
وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری 1400 هم برای اطلاح‌طلبان و هم برای نظام سرنوشت‌ساز است دلیل آن هم این است که ما در شرایط اقتصادی ویژه‌ای قرار گرفتیم که از اول انقلاب تاکنون تجربه نکرده‌ایم و می‌دانیم که ارزش پول ملی در ظرف 3 سال به یک هشتم رسیده است.
رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان این‌که از ابتدای انقلاب بحران‌های بسیار زیادی را تجربه کردیم گفت: این بحرانی که اکنون در آن هستیم متاسفانه بحران اقتصادی است اما بحران‌هایی که تابحال پشت سرگذاشتیم همه غیراقتصادی بودند. من در سال 89 در مترو مدیرعامل بودم و ماهی 6 میلیون تومان حقوق می‌گرفتم که با دلار 900 تومان آن موقع 7000 دلار حقوق می‌گرفتم و الان که رئیس شورای شهر هستم و نزدیک به 20 میلیون تومان حقوق می‌گیرم با دلار 26 هزار تومان کمتر از 700-800 دلار حقوق می‌گیرم و هیچ‌وقت کشور چنین شرایطی نداشته است این بحران شدیدی است که باید با ذکاوت از آن عبور کنیم و اگر نخواهیم بگوییم حوادث دی 96 و آبان 98 سرریز شدن آستانه تحمل جامعه بود ولی اکنون در همان آستانه هستیم و روز به روز وضعیت بدتر می‌شود.
هاشمی ادامه داد: در این شرایط که وارد انتخابات 1400 می‌شویم و نتایج انتخابات آمریکا هم پیچیدگی‌هایی ایجاد کرده است و اگر ترامپ در قدرت می‌ماند طبیعی بود که یک دولت نظامی در ایران شکل می‌گرفت ولی این‌طور نشد پس باید فکر اساسی کنیم و با یک برنامه مناسب اقتصادی از شرایط فعلی عبور کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حزب کارگزاران سازندگی در نهایت به این رسیدیم که برنامه‌محور و تیم‌محور وارد انتخابات شویم و این کار به عهده تعدادی از اعضای شورای مرکزی حزب گذاشته شد و سیاست‌های راهبردی حزب داده شده که روزنامه سازندگی آن را چاپ کرده و به عنوان نقشه راه ایران 1400 درنظر گرفته شده است ولی این سیاست‌ها احتیاج به برنامه دقیق‌تری دارد که روی آن نیز کار می‌کنیم.
هاشمی با بیان این‌که 4 راه در مقابل اصلاح‌طلبان قرار دارد گفت: اولین راه بحث تندروها در میان اصلاح‌طلبان است که این راه رویکرد تحریمی و عدم مشارکت چه در سطح کاندیداها و چه در سطح رای دهندگان است. گزینه‌ای که برخی در انتخابات مجلس به آن عمل کردند و نتایج آن را در عملکرد مجلس شاهد هستیم و من به شوخی می‌گویم این راهی است که فائزه مطرح می‌کند و ما در حزب آن را نمی‌پسندیم.
وی ادامه داد: راه دوم را به شوخی راه آقای مرعشی می‌گذارم و این راه شرکت منفعلانه در انتخابات است شبیه اتفاقی که در انتخابات مجلس برای حزب کارگزاران اتفاق افتاد یعنی ما لیستی را دادیم تحرک جدی نداشتیم و فقط عبور کردیم و نتیجه این شد که به صورت جدی ظاهر نشدیم و اگر در انتخابات ریاست جمهوری این راه را پیش بگیریم یکی دو کاندید ملایم را معرفی می‌کنیم و بدون حمایت بدنه اجتماعی منجر به باخت می‌شود.
رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی افزود: راه سوم را به شوخی راه آقای کرباسچی می‌گذارم و آن حضور در انتخابات با یک کاندیدای پرتلاش و جدی است که رقابت را حفظ کنند تا تفکر اصلاح‌طلبی در جامعه احیا و بازسازی شود. رویکرد آقای خاتمی در سال 76 برهمین اساس بود.
وی گفت: راه چهارم که اسم آن را راه آیت‌الله رفسنجانی می‌گذارم و آن یک حضور و رقابت جدی برای پیروزی در انتخابات است. یعنی طوری محکم و جدی وارد انتخابات شویم که خود را پیروز فرض کنیم. واقعیت این است که کشور الان نیاز به یک راه میانه‌روی دارد و با استفاده از راهکارهای عقلایی مشکلات کشور را حل کنیم. بنابراین ما نیازمند یک گفتمان عملگرایانه با تمرکز بر اقتصاد برای ورود به این راه هستیم.
هاشمی در پایان در مورد نامزد حزب کارگزاران سازندگی گفت: در شورای مرکزی حزب بحث‌های زیادی مطرح شد و در نهایت قرار بر این شد که گزینه های حزب به جبهه اصلاح‌طلبان معرفی شود و در نهایت طبق نظر جبهه اصلاح‌طلبان عمل خواهیم کرد چرا که ما عضویت این جبهه را پذیرفتیم.
منبع: isna.ir

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/246210/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عکس/ اولین دوره مسابقات اسب‌دوانی گیلان برگزار شد

تو مثل منی برف...

گرامیداشت فرزندان گلکون کفن 2 شهرستان گیلان

دستگیری 6 نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا

دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم

«تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»

محبت کردنشون خیلی جالبه

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا

پای «وعده صادق» روی نفس اسراییل/ امنیت خط قرمز ایرانی‌ها

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

«خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد

عملیات وعده صادق همینه پوشالی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را در هم شکست

عملیات «وعده صادق» فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها نگذاشت

عملیات «وعده صادق»فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشت

خروش مردم لاهیجان در پی عملیات «وعده صادق»

راهپیمایی مردم لشت نشا در حمایت از عملیات «وعده صادق»

اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»

راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم گیلان در حمایت از مردم غزه

صحبت های شنیدنی دکتر انوشه

راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»

انسداد 25 محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور

«نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مسیر رویایی در اشکورات گیلان

تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی

درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان

آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار

«سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد

«رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

فرق انسان و سایر موجودات در نوع دوستی

2 مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت

استقرار هوای صاف و آفتابی در گیلان

داستانک/ شنوایی کم

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، 31 فروردین 1403

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی