مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.
60 درصد شکایات کارگری در اردبیل به صورت الکترونیکی رسیدگی شد
وزارت رفاه
بزرگنمايي:
نسیم گیلان - مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: طی سال گذشته حدود 60 درصد پروندههای شکایت کارگری و کارفرمایی در هیاتهای تشخیص به صورت الکترونیکی رسیدگی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، رحیمی یونسی با اعلام انجام الکترونیکی ثبت شکایات کارگری و کارفرمایی گفت: طی سال گذشته تعداد 6 هزار و 950 دادخواست در مراجع حل اختلاف مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل ثبت شد.
وی با بیان این که رعایت سه جانبه گرایی یکی از الزامات مهم در برگزاری جلسات رسیدگی به شکایات کارگری و کارفرمایی است عنوان کرد:تعداد 4 هزار 495 فقره پرونده در هیاتهای تشخیص این اداره رسیدگی و منجر به صدور رای اولیه شده است.
مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل ضمن بیان این که طرفین دعوی حداکثر 15 روز فرصت اعتراض به آرای صادره در هیات تشخیص دارند، گفت: تعداد 2 هزار 455 فقره پرونده نیز به صورت مجدد با اعتراض طرفین در هیات حل اختلاف رسیدگی شده است.
یونسی با عنوان این که تعداد 5 شعبه هیات تشخیص و 3 شعبه حل اختلاف وظیفه رسیدگی به دعاوی کارگری و کارفرمایی را دارند، افزود: طی سال گذشته نزدیک به 60 درصد پروندههای هیات تشخیص به صورت الکترونیکی رسیدگی شد.
-
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱:۵۰
-
۲۸ بازديد
-
وزارت رفاه
-
نسیم گیلان
لینک کوتاه:
https://www.gilan-online.ir/Fa/News/258045/