نسیم گیلان

آخرين مطالب

ردمی Note 8 2021 با رفرش ریت ١٢٠ هرتز در راه است علمي

ردمی Note 8 2021 با رفرش ریت ١٢٠ هرتز در راه است
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - ردمی Note 8 2021 با رفرش ریت ١٢٠ هرتز در راه است 3
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/7681070
٢٨٠
٢
ترنجی / ردمی نوت ٨، گوشی پر فروشی بود که ردمی در سال ٢٠١٩ میلادی از آن رونمایی کرد. این گوشی محبوب، در بازارهای مختلفی عرضه شد. بازار کشورمان نیز پذیرای این گوشی جذاب بود. پس از گذشت نزدیک به ٢ سال از رونمایی این گوشی پر فروش، ردمی تصمیم دارد تا نسخه جدیدی از آن را با نامی جدید روانه بازار کند. در ادامه، در مورد ردمی Note 8 2021 خواهیم خواند. گوشی که قرار است با مشخصات تغییر یافته عرضه شود.
ردمی نوت ٨، یکی از گوشی‌های پر طرفدار شیائومی در بازار جهانی بود. این گوشی، در کشورهای مختلفی از جمله ایران عرضه شد. سال گذشته، بسیاری از کاربران ایرانی نیز این گوشی را تهیه کردند. اگر به یاد داشته باشید، ردمی نوت ٨ پیش‌تر با تراشه‌ ١١ نانومتری اسنپدراگون 665 و دوربین اصلی چهارگانه‌ 4٨ مگاپیکسلی رونمایی شده بود.
پس از فروش پر رونق این گوشی اقتصادی، ردمی توانست رکوردهای فروش خانواده ردمی نوت را بشکند. در همین راستا، ردمی می‌خواهد بار دیگری شانس خود را امتحان کند و نسخه جدیدی از گوشی محبوب خود را به بازار ارائه دهد! به گزارش Gizmochina، گوشی Redmi Note 8 2021 در راه است. در ادامه مطلب، برخی از مشخصات فنی و جزئیات نسخه جدید ردمی نوت ٨ را خواهیم خواند. آیا این گوشی تغییرات مورد توجهی را تجربه کرده است؟
چندی پیش، خبری از رونمایی نسخه جدید ردمی نوت 8، گوشی پر طرفدار شیائومی منتشر شده بود. این خبر، به عرضه این نسخه با نام ردمی Note 8 2021 یا Note 8 Reloaded منتشر شده بود. اگر به یاد داشته باشید، نسخه‌ای از Poco M2 با نام پوکو M2 Reloaded رونمایی شده بود.
بنابراین، تغییر نام این گوشی به Redmi Note 8 Reloaded دور از ذهن نیست. اما در بخشی از سایت FCC، برخی از کاربران نام Redmi Note 8 2021 را جستجو کرده‌اند، و با تصویر زیر مواجه شده‌اند. در نتیجه، رونمایی از نسخه ٢٠٢١ ردمی نوت ٨، محتمل به نظر می‌رسد.

نسیم گیلان


گوشی ردمی نوت ٨ ٢٠٢١، با مدل نامبر “M1908C3JGG” در FCC لیست شده است. تأیید شدن توسط این مجموعه، به منزله افزایش احتمال رونمایی از نسخه جدید این گوشی اقتصادی است. این دستگاه می‌تواند نقش ردمی نوت ٨ را در سال ٢٠٢١ ایفا کند. دیگر تأییدیه اعطا شده به این گوشی، استفاده از باتری با ظرفیت 4,٠٠٠ میلی آمپر ساعت را تأیید می‌کند. بر همین اساس، خبری از باتری حجیم‌تر در این گوشی نخواهد بود و همان باتری نسل قبل، در ردمی نوت ٨ ٢٠٢١ نیز به کار گرفته خواهد شد.

نسیم گیلان


ظرفیت باتری ردمی Note 8 2021
مشخصات فنی احتمالی ردمی نوت ٨ ٢٠٢١
ردمی نوت ٨ ٢٠٢١، در صورت وجود خارجی، دستگاه مورد انتظاری خواهد بود. زیرا بازی کردن نقش ردمی نوت ٨ محبوب، کار دشواری است. اما مشخصات فنی ردمی نوت ٨ ٢٠٢١ چطور هستند؟ آیا می‌توان این گوشی را به عنوان یک جایگزین شایسته قلمداد کرد؟
خب، از همین ابتدا بگذارید بخش جذاب داستان را برایتان تعریف کنیم. احتمال استفاده از نمایشگری با پنل IPS LCD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی در ردمی نوت ٨ ٢٠٢١، زیاد است. به همین منوال، این ویژگی موضوع جذابی در ردمی نوت ٨ جدید است. همچنین احتمالاً طراحی با ناچ قطره‌ای ردمی نوت ٨ در این گوشی حفظ خواهد شد.
اما جانشین تراشه اسنپدراگون 665 چه تراشه‌ای است؟ باید بگویم که در این بخش، برایتان خبر خیلی خوبی نداریم. تراشه ١٢ نانومتری Helio G85، در این گوشی عنوان مغز متفکر را خواهد داشت. تراشه‌ای که بسیاری از کاربران از عملکرد نه چندان رضایت بخش آن در ردمی نوت ٩ شکایت داشتند! بنابراین، نمی‌توان گفت که ردمی نوت ٨ در این بخش پیشرفت خاصی را تجربه کرده است. انتظار داشتیم که حداقل ردمی از تراشه‌ای با پشتیبانی از اینترنت 5G بهره بگیرد. به عنوان مثال، تراشه Dimensity 700 می‌توانست گزینه جذابی باشد.
همان طور که گفتیم، باتری این دستگاه ظرفیت 4,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. شارژر نسخه جدید ردمی نوت ٨ نیز از توان ٢٢.5 واتی برخودار است. این شارژر که مانند جعبه قرار دارد، وظیفه تغذیه باتری ردمی نوت ٨ تازه وارد را دارد. احتمالاً مانند اتفاقی که در ردمی نوت ٩ اس شاهد بودیم، این دستگاه نیز از توان شارژ حداکثر ١٨ واتی پشتیبانی کند. 64 یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی به همراه حداقل 4 گیگابایت حافظه رم برای این دستگاه اقتصادی جدید، در نظر گرفته خواهد شد. احتمال استفاده از حافظه داخلی نوع eMMC 5.1 نیز کم نیست.
حفظ شدن همان سیستم دوربین ردمی نوت ٨ در این گوشی نیز دور از انتظار نیست. به همین صورت، دوربین اصلی این گوشی احتمالاً از سنسورهای ٢+٢+٨+4٨ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی تکی نیز وضوح ١٣ مگاپیکسلی دارد. خوشبختانه رابط کاربری MIUI 12.5 به صورت پیش فرض در این گوشی قرار دارد. این رابط کاربری، همراه با نسخه یازدهم سیستم عامل محبوب اندروید خواهد شد. در کل، شاید جذاب‌ترین و بزرگ‌ترین پیشرفت این گوشی نسبت به نسخه قبلی، برخورداری نمایشگر از رفرش ریت ١٢٠ هرتزی باشد.
نظر شما در مورد ردمی Note 8 2021 چیست؟ فکر می‌کنید از این گوشی به اندازه نسل قبل، استقبال بشود؟ آیا ردمی با عرضه این گوشی، حرکت مناسبی را انجام داده است؟

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/268615/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دعوت 60 کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان

کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور

11 آلاینده بیماری‌زای مخفی در خانه

عیادت معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید از حادثه دیده واقعه تروریستی کرمان

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

مسئولان امنیت شغلی کارگران را تامین کنند

کاهش 3 درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با 150 کار فرمای متخلف

انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل

رقابت بیش از 500 داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری در کیش

کیش؛ الگوی ایران آینده/ سرمایه‌گذاری کشورهای عربی در کیش

تحقق وعده صادق نشان از اقتدار سپاه بود

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

«حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد

رفع تصرف 1000 متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن

نگهداری 42هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور

کشف 700 کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس

ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان

حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو 2024 تهران

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

پایداری گرمای هوا در گیلان

دستگیری قاتل کمتر از 5 ساعت در تالش

عشق زندگی می بخشد

یک جهان راز درآمیخته داری به نگاه

داستانک/ راه نجات

اکنون کجاست؟ کسی که فراموشش کردم

رونمایی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی در لاهیجان

لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید

رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

داستانک/ انسان های بازنده

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

اجرای بیش از 20 ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت 6 ماه تعلیق شد

لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، 7 اردیبهشت 1403

آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

ساماندهی لندفیل سراوان 84 درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی

محله شِیخانبَر لاهیجان مقصد محله مج خبر

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد