نسیم گیلان

آخرين مطالب

پیش‌بینی دیدارهای نفسگیر نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول فوتبال کشور ورزشي

پیش‌بینی دیدارهای نفسگیر نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول فوتبال کشور
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان -

نسیم گیلان


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا؛ هفته سی‌ام رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول کشور از غروب دوشنبه 31 خرداد ماه آغاز می‌شود و تیم‌های ملوان بندر انزلی و چوکا تالش در دیدارهای خانگی و شهرداری بندر آستارا در بازی خارج از خانه، به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ورشگاه تختی این شهر مقابل تیم قدرتمند مس کرمان قرار خواهد گرفت و به طور حتم یکی از حساس ترین و سخت ترین بازی های هفته سی ام لیگ دسته اول رقم خواهد خورد.
ملوانان، هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه مغلوب حریف خود شد تا تنها نماینده بازنده گیلان در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول باشد و هم اکنون سودای پیروزی بر تیم خوب مس کرمان را در این بازی خانگی در سر دارد.
تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که تاکنون نتوانسته رضایت طرفداران خود را جلب کند، اینک در نیمه دوم جدول رده بندی به کسب هر سه امتیاز بازی برابر تیم مس کرمان نیاز دارد تا با پیروزی در این دیدا خانگی، شکست هفته گذشته را به فراموشی بسپارد.
تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در صورت برتری بر تیم قدرتمند مس کرمان، چند پله در جدول رده بندی صعود خواهد کرد و می تواند در نیمه اول این جدول حضور یابد تا با روحیه مناسب در بازی های آتی به میدان برود و جایگاه مناسبی در جدول رده بندی کسب کند.
البته تیم فوتبال مس کرمان که چند هفته ای در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول قرار داشت و از کادر فنی و بازیکنان خوبی نیز برخوردار است، در این بازی خارج از خانه و برابر تیم ملوان نیز با هدف کسب امتیاز به میدان خواهد آمد تا با پیروزی احتمالی، همچنان جزو تیم های مدعی قهرمانی و صعود به لیگ برتر باشد.
با توجه به این امر، دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و مس کرمان می تواند یکی از حساس ترین بازی های هفته سی ام لیگ دسته اول محسوب شود که به طور حتم طرفداران ، کادر فنی و بازیکنان ملوان در این بازی خانگی فقط چشم به پیروزی و کسب هر سه امتیاز این بازی حساس دوخته اند.
هم اینک تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم مس کرمان با کسب 46 امتیاز در مکان ششم و تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با کسب 39 امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.
چوکا و پیوس در تفکر دومین پیروزی
تیم فوتبال چوکا تالش، دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور در هفته سی ام این مسابقات همانند تیم ملوان باید در یک دیدار خانگی به میدان برود و مقابل تیم فوتبال استقلال ملاثانی قرار گیرد.
چوکایی ها که حدود دو هفته گذشته دوباره دست به تغییر کادر فنی خود زده و فرشاد پیوس را جانشین مهدی پاشازاده کرده اند، در این دیدار خانگی با تفکر پیروزی به میدان خواهند آمد تا به همراه سرمربی جدید خود، دومین پیروزی متوالی خانگی خود را جشن بگیرند.
فرشاد پیوس که پیش از این سابقه مربیگری تیم فوتبال چوکا تالش را داشت، با حضور مجدد در نیمکت این تیم، در اولین دیدار و در یک بازی خانگی موفق به پیروزی شد و هم اینک به همراه تیم خود، چشم به دومین پیروزی خانگی دوخته است.
چوکایی ها هفته گذشته نیز در یک بازی خارج از خانه مقابل حریف خود به نتیجه مساوی دست یافتند تا پیوس از 2 بازی، چهار امتیاز کسب کند و اینک طرفداران چوکا منتظرند تا این تیم با هدایت پیوس در سومین بازی به پیروزی دست یابد و دومین پیروزی متوالی خانگی خود را جشن بگیرد.
به هرحال تیم فوتبال چوکا با تغییر سرمربی خود و به خدمت گرفتن پیوس که چهارمین سرمربی این تیم در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول محسوب می شود، در 2 بازی گذشته بهتر ظاهر شد و با کسب چهار امتیاز، تا حدی از انتهای جدول فاصله گرفت.
اگر چوکا تالش در این دیدار خانگی موفق به شکست تیم استقلال ملاثانی شود، نه تنها فاصله خود از 2 تیم انتهای جدولی را افزایش خواهد داد، بلکه با کسب سه امتیاز خانگی ، فاصله خود را با تیم های میانه جدول کاهش داده و از خطر سقوط دور خواهد شد.
تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) ، تیم استقلال ملاثانی با کسب 36 امتیاز در مکان سیزدهم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب 29 امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
شهرداری آستارا مترصد کسب امتیاز از دیگر تیم شمال کشور
تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول کشور در هفته سی ام این مسابقات باید در دیداری خارج از خانه در بابل مقابل تیم فوتبال رایکا دیگر تیم و نماینده استان های شمال کشور قرار گیرد.
تیم شهرداری آستارا که هفته گذشته طعم شیرین پیروزی را چشید و تنها نماینده پیروز گیلان در هفته بیست و نهم این رقابت ها بود، با روحیه مناسب مقابل رایکا قرار خواهد گرفت و طرفداران شهرداری آستارا امیدوارند این تیم با کسب امتیاز به خانه باز گردد.
این در حالی است که تیم شهرداری آستارا در دور رفت این رقابت ها بسیار قدرتمند ظاهر شد و عنوان صدرنشینی و قهرمانی نیم فصل لیگ را به خود اختصاص داد اما با توجه به مشکلات مالی و جدایی چند بازیکن، نتوانست در دور برگشت نتایج خوبی کسب کند.
با این وجود و با توجه به پیروزی هفته گذشته این تیم، طرفداران تیم فوتبال شهرداری آستارا امیدوارند روند رو به رشد این تیم در دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول تداوم یابد و در چند بازی باقی مانده همانند بازی های دور رفت بدرخشد.
البته شکست های متوالی شهرداری آستارا در دور برگشت مسابقات باعث شد تا نه تنها با صدر جدول و تیم های مدعی فاصله بگیرد، بلکه هم اینک در نیمه دوم جدول رده بندی قرار گرفته و نیارمند کسب امتیاز در همه بازی های خود است تا در پایان لیگ، جایگاه مناسبی در جدول رده بندی داشته باشد.
اینک تا پایان هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم شهرداری بندر آستارا با کسب 38 امتیاز در مکان دوازدهم و تیم فوتبال رایکا بابل با کسب 34 امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان)، 18 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند و تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی ، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند. 
برچسب‌ها فوتبال رشت آستارا فدراسیون های ورزشی لیگ دسته اول فوتبال فدراسیون فوتبال ایران ملوان بندر انزلی گیلان

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/277563/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دعوت 60 کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان

کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور

11 آلاینده بیماری‌زای مخفی در خانه

عیادت معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید از حادثه دیده واقعه تروریستی کرمان

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

مسئولان امنیت شغلی کارگران را تامین کنند

کاهش 3 درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با 150 کار فرمای متخلف

انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل

رقابت بیش از 500 داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری در کیش

کیش؛ الگوی ایران آینده/ سرمایه‌گذاری کشورهای عربی در کیش

تحقق وعده صادق نشان از اقتدار سپاه بود

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

«حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد

رفع تصرف 1000 متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن

نگهداری 42هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور

کشف 700 کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس

ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان

حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو 2024 تهران

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

پایداری گرمای هوا در گیلان

دستگیری قاتل کمتر از 5 ساعت در تالش

عشق زندگی می بخشد

یک جهان راز درآمیخته داری به نگاه

داستانک/ راه نجات

اکنون کجاست؟ کسی که فراموشش کردم

رونمایی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی در لاهیجان

لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید

رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

داستانک/ انسان های بازنده

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

اجرای بیش از 20 ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت 6 ماه تعلیق شد

لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، 7 اردیبهشت 1403

آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

ساماندهی لندفیل سراوان 84 درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی

محله شِیخانبَر لاهیجان مقصد محله مج خبر

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد