نسیم گیلان

آخرين مطالب

فرصت مناسب چوکا و شهرداری آستارا برای فرار از منطقه خطر سقوط ورزشي

فرصت مناسب چوکا و شهرداری آستارا برای فرار از منطقه خطر سقوط
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان -

نسیم گیلان


به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته ماقبل پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) به طور همزمان برگزار می شود که تیم‌های چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا در دیداری خانگی مقابل حریفان خود قرار می گیرند و تیم ملوان بندرانزلی نیز باید در یک بازی خارج از خانه به مصاف حریفش برود.
با توجه به شرایط جدول رده بندی و با توجه به حریفان تیم های چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا، این 2 نماینده گیلان بهترین فرصت را دارند تا با پیروزی برابر حریفان خود در جدول رده بندی صعود کرده و از منطقه خطر سقوط فاصله بگیرند.
چوکا به دنبال یک پیروزی خانگی دیگر با فرشاد پیوس
تیم فوتبال چوکا تالش در هفته سی و سوم این مسابقات در یک دیدار خانگی باید در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف تیم فوتبال قشقایی شیراز برود که این تیم با فرشاد پیوس به دنبال سومین پیروزی متوالی خانگی خود هستند.
چوکایی ها که حدود یک ماه گذشته برای چهارمین مرتبه دست به تغییر کادر فنی خود زده و فرشاد پیوس را جایگزین مهدی پاشازاده کردند، به همراه سرمربی جدید خود در پنج دیدار قبلی طعم تلخ شکست را نچشیده و در دیدار برابر قشقایی شیراز نیز با تفکر پیروزی گام به میدان خواهند گذاشت.
تیم فوتبال چوکا تالش در پنج دیداری اخیر با همراهی فرشاد پیوس به عنوان سرمربی، به 2 پیروزی و سه تساوی دست یافت تا با کسب 9 امتیاز از پنج مسابقه، نتیجه خوبی را کسب و از 2 تیم انتهای جدولی تا حدی فاصله بگیرد.
این در حالی است که تیم چوکا در پنجمین دیدار خود با هدایت فرشاد پیوس در گرمای طاقت فرسای جم بوشهر نیز به نتیجه مساوی دست یافت و هم اینک مترصد برتری برابر قشقایی شیراز هستند تا به سومین پیروزی متوالی خانگی خود دست یابند.
به هرحال در چند هفته اخیر تیم فوتبال چوکا تالش نتایج قابل قبولی را کسب کرده و هواداران این تیم امیدوارند که چوکا در بازی برابر قشقایی شیراز نیز پیروز شود تا علاوه بر کسب سومین پیروزی متوالی خانگی، فاصله خود را با تیم های انتهای جدولی افزایش داده و همچنین فاصله این تیم با تیمهای میانه جدول کاهش یابد.
هم اینک و تا پایان هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم قشقایی شیراز با کسب 38 امتیاز در مکان چهاردهم و تیم فوتبال چوکا تالش نیز با کسب 34 امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
شهرداری بندرآستارا نیازمند پیروزی است
تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول در هفته سی و سوم این رقابت ها در دیداری همزمان باید در ورزشگاه تحختی بندرانزلی رو در روی تیم فوتبال گل ریحان البرز قرار گیرد که تیم شهرداری بندرآستارا در این بازی نیازمند پیروزی است.
تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا که عنوان قهرمانی نیم فصل را با خود به یدک می کشد، در دور برگشت این مسابقات نتوانست نتایج قابل قبولی را کسب کند و هم اینک زنگ خطر نیز برای این تیم به صدا درآمده تا قهرمان نیم فصل، خطر سقوط را احساس کند.
با این وجود تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا باید در مقابل تیم انتهای جدولی و سقوط کرده گل ریحان البرز قرار گیرد و به طور حتم کادرفنی و بازیکنان شهرداری بندرآستارا در این دیدار فقط به کسب سه امتیاز فکر می کنند تا با این پیروزی خانگی، از منطقه خطر سقوط فاصله گرفته و هفته پایانی را با خیالی آسوده تر به میدان بروند.
البته این در حالی است که با توجه به شرایط موجود و مشخص شدن سقوط تیم گل ریحان البرز، طرفداران تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا انتظار دارند که این تیم با یک ترکیب هجومی وارد زمین بازی شود و سرانجام نیز به یک پیروزی ارزشمند دست یابند.
اما به هرحال کادرفنی تیم فوتبال شهردای بندرآستارا باید با تفکری مناسب گام به این میدان گذاشته چون گرچه تیم گل ریحان البرز در انتهای جدول قرار دارد و سقوطش مسجل شده و همچنین امتیاز این بازی تاثیری برای این تیم ندارد، اما گل یحان البرز بدون استرس در این دیدار حضور خواهد یافت و این امر می تواند برای شهرداری بندرآستارا مشکل ساز شود.
به هر حال کادرفنی تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا به طور حتم واقف به این امرند و برای این بازی خانگی خود، تاکیتک مناسبی را در زمین بازی پیاده می کنند ولی در نهایت تنها هدف این تیم، پیروزی در این دیدار خانگی است تا با کسب سه امتیاز این بازی ، به طور کامل از تیمهای انتهای جدولی جدا شده و به تیمهای میانه جدول و حتی به تیم های نیمه اول جدول رده بندی نزدیکتر شود.
تا پایان هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم شهرداری بندرآستارا با کسب 38 امتیاز در مکان پانزدهم و تیم فوتبال گل ریحان البرز با 18 امتیاز در انتهاای جدول رده بندی قرار دارند.
کار سخت ملوانان در گرمای جنوب
اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور در هفته سی و سوم این مسابقات باید برخلاف 2 نماینده دیگر گیلان در یک بازی خارج از خانه و آن هم در گرمای جنوب در جم بوشهر رو در روی تیم پاس جنوبی جم قرار گیرد.
ملوانان که هفته گذشته به یک نتیجه مساوی خانگی برابر حریف خود رضایت دادند، به طور حتم در این دیدار نیز به فکر کسب حداقل یک امتیاز هستند تا دست خالی به خانه بازنگردند و با کسب امتیاز در این بازی سخت خارج از خانه، وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشند.
گرچه در جدول رده بندی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بالاتر از پارس جنوبی جم قرار دارد اما ملوانان باید در خانه این تیم و آن هم در گرمای جم بوشهر به مصاف حریف خود برود که به طور حتم این تیم نسبت به 2 نمانیده دیگر گیلان کار سخت تری در هفته سی و سوم پیش رو دارد.
البته در آن سوی میدان نیز تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای کسب پیروزی و تصاحب هر سه امتیاز این خانگی رو در روی ملوان قرار خواهد گرفت تا با برتری برابر این تیم، با ملوانان هم امتیاز شده و چند پله در جدول رده بندی صعود کنند.
با این وجود بازی تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و ملوان بندرانزلی یکی از بازی های مهم و جذاب هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته اول قلمداد می شود چون به طور حتم هر 2 تیم با تفکر پیروزی و کسب امتیاز رو در روی هم قرار می گیرند چون تیم ملوان نیز با این پیروزی می تواند فاصله خود را با تیم های صدر جدولی کاهش دهد.
البته هم اینک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی شرایطی بهتر نسبت به 2 نماینده دیگر گیلان در جدول رده بندی دارد اما این برای طرفداران پرشمار و پرشور ملوان راضی کننده نیست چون تیم ملوان فرصت صعود به لیگ برتر را از دست داده و به همین دلیل به طور حتم طرفداران این تیم انتظار دارند که در پایان رقابت ها، تیم ملوان جابگاه مناسبی را کسب کند.
تا پایان هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب 46 امتیاز در مکان هشتم و تیم فوتبال پارس جنوبی جم با کسب 43 امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.
برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/282001/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، 5 اردیبهشت 1403

احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است

کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند

جمع‌آوری و دستگیری 28 معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا

عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد

توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل

گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، 3 برنامه پرمخاطب رادیو گیلان

ای بیخبران چه جای خواب است مرا

چه کسی می داند...

جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان (فیلم)

افتتاح 4 تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال

چه چیز داری با خویشتن که دیدارت...

توزیع 60 بسته‌ معیشتی در رشت

برگزاری «مشق حماسه» در رشت

حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی

نبودی در دلم انگار طوفان شد، چه طوفانی!

«مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها

لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت

شعرخوانی زیبا از باران نیکراه

4 روش درخشان برای تیز کردن چاقوهای کُند

رقابت در سنگر تیم ملی شدت گرفت (عکس)

پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد

کشف 700 کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس

الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت

اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری

سقف جدید برداشت از حساب های بانکی ابلاغ شد

کشف 60 میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت

داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی

مهار آتش در خودروی سواری

دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد

کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت

برگزاری کنفرانس علمی ادواری «بازتوانی بیماری های عصبی – کمر درد»

ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت

مهار آتش‌ یک خودرو در خیابان معلم رشت

عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر

کتاب «قوانین و مقررات صادرات و واردات» منتشر شد

دیدار 46 کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب

شاعرانه/ چه خوش است با خیال تو نهفته رازکردن

داستانک/ دوستت دارم

برگزاری دومین کنگره 8 هزار شهید گیلان با حرکت جهادی

پیشرفت فیزیکی 86 درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی

ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی

ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان

شعری فوق العاده زیبا از مولانا

به ظاهر دوست اما دشمنانند

این استان ها منتظر موج جدید بارش باران باشند

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 4 اردیبهشت 1403