شفافیت کلید موفقیت غول اینستاگرام ایران
علمي
بزرگنمايي:
نسیم گیلان - شفافیت کلید موفقیت غول اینستاگرام ایران
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/8014829
٤٤٣
٠
آخرین خبر /دو سال از آغاز برگزاری کمپینها و مسابقات اینستاگرامی با جوایز بزرگ و نفیس می گذرد و بزرگترین سوالی که ذهن مخاطبین را درگیر می کند، این است که این مسابقات چهقدر واقعی است، آیا جوایز اعلامشده اهدا می شود و آیا این میزان افزایش مخاطب که اسپانسرها تجربه میکنند واقعی است یا نه؟
هشتگمدیا به عنوان بزرگترین و معتبرترین برگزارکننده کمپینهای اینستاگرامی، در راستای شفافیت هرچه بیشتر روند مسابقاتش، قرعهکشی ها را با استفاده از گوی و گردونه به صورت زنده پخش می کند و بعد از برگزاری بیش از 53 کمپین و اهدای جوایز در کمتر از 24 ساعت، توانسته اعتماد مخاطبین را جلب کند. هشتگ مدیا در هر کمپین یک جایزه بسیار نفیس و چند جایزه جانبی و به همراه دهها جایزه دیگر به شرکتکنندگان اهدا میکند و سطح شفافیت آدر برگزاری نقدر بالاست که تاکنون کسی نتوانسته به بخش اهدای جوایز ی هشتگ مدیا ایرادی وارد کند.
اما در این بین یک سوال بزرگتر ذهن کسانی را درگیر می کند که قرار است اسپانسر این دست مسابقات شوند . آیا دنبالکنندگانی که به صفحات اسپانسرها در طی دوره مسابقات اضافه می شود واقعی است یا فیک؟ با اینکه هشتگمدیا به صورت مداوم در تبلیغاتش به صورت شفاف روند جذب مخاطب برای صفحات را اعلام می کند، اما باز هم هستند کسانی که به این موضوع مشکوک هستند . این استارتآپ بارها از مراجع قضایی و نهادهای ناظر درخواست نظارت بر روند برگزاری مسابقاتش را داشته تا به همگان ثابت کند که این کمپینها در شفافترین حالت ممکن برگزار می شوند . در نهایت با این درخواست موافقت شد و یک کارشناس رسمی دادگستری در حوزه جرایم رایانهای به بررسی دقیق و جزیی چهار کمپین هشتگ مدیا پرداخته است .
کارشناس مربوطه با بررسی دقیق فصلهای 43, 44 ، 45 و 46 هشتگمدیا و تطابق اطلاعات دیتابیس هشتگمدیا با کاربرانی که در مسابقه شرکت کردند، به این نتیجه رسیده تمام کاربرانی که طی دوره کمپین به صفحه اسپانسرها اضافه شدهاند واقعی بوده و دارای IP مشخص و شماره موبایل منحصربهفرد می باشند . در ملاحظات کارشناسی قید شده فعالیتهای هشتگ مدیا در راستای رونق کسبوکارهای اینستاگرامی مشابه فعالیت تبلیغاتی در محیط واقعی مانند تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردها بوده و برای بهبود کسبوکارها لازم و مثمر ثمر است. نتیجه این بررسی در 14 صفحه منتشر شده که سینا فرحی و امیر تشکر ، مدیران هشتگ مدیا بخشی از نظرات کارشناس دادگستری را در استوریهای اینستاگرامشان منتشر کردند.
-
دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۸:۵۹
-
۲۷ بازديد
-
-
نسیم گیلان
لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/285502/