نسیم گیلان

آخرين مطالب

گوشی‌های جدید نوکیا معرفی شدند علمي

گوشی‌های جدید نوکیا معرفی شدند
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - گوشی‌های جدید نوکیا معرفی شدند 4
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/8023463
٧٧٦
٠
ترنجی / نوکیا امروز مراسم بزرگی را برگزار کرده است. طی این مراسم، کمپانی شناخته شده حوزه موبایل از محصولات مختلفی رونمایی کرده است. برجسته‌ترین این محصولات، سه گوشی هستند. یک گوشی مقاوم، یک گوشی هوشمند و یک فیچرفون، همان محصولات مورد بحث ما هستند. در ادامه، به مشخصات فنی و قیمت نوکیا XR20، نوکیا C30 و نسخه جدید Nokia 6310 می‌پردازیم.
مشخصات فنی و قیمت نوکیا XR20
وجود و تاریخ رونمایی گوشی Nokia XR20 چندی پیش توسط این کمپانی به صورت رسمی مشخص شده بود. همچنین شاهد انتشار شایعاتی از مشخصات این گوشی مقاوم بودیم.
حال، انتظارات به سر آمده است. چرا که نوکیا رسماً از محصولات جدید خود رونمایی کرده است. در صدر این محصولات، Nokia XR20 قرار دارد. این دستگاه، در حقیقت یک گوشی مقاوم است. بر اساس گزارش سایت رسمی نوکیا، این کمپانی بالأخره از محصولات جدید خود رونمایی کرده است. در نهایت، ابتدا از جزئیات مربوط به گوشی مقاوم نوکیا XR20 آغاز می‌کنیم.
همان طور که اشاره کردیم، گوشی Nokia XR20 در واقع یک گوشی مقاوم است. به همین دلیل، وزن و ضخامت این گوشی به ترتیب برابر با ٢4٨ گرم و ١٠.6 میلی متر می‌باشد. همچنین نمایشگر این دستگاه، دارای قطر 6.6٧ اینچی است. این نمایشگر، از وضوح +Full HD، نسبت تصویر ٢٠:٩ و بیشینه نوری 55٠ نیتی بهره می‌برد. نمایشگر گوشی مقاوم نوکیا، توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.
این گوشی با وجود بهره مندی از عنوان یک گوشی مقاوم، عملکرد مناسبی در بخش سیستم دوربین دارد. کمپانی ZEISS، وظیفه ساخت لنز‌های این گوشی را بر عهده داشته است. در همین راستا، دوربین اصلی دوگانه ١٣+4٨ مگاپیکسلی در این گوشی تعبیه شده است. این دوربین، قابلیت عکاسی فوق عریض را دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد و درون حفره نمایشگر مرکزی واقع شده است. نوبت به بخش پلتفرم می‌رسد. گوشی مقاوم نوکیا از تراشه ٨ نانومتری Snapdragon 480 با قدرتی در حد Snapdragon 730 برخوردار شده است.
نکته جذاب در مورد این گوشی مقاوم، دریافت سه به روزرسانی اساسی اندروید است. این گوشی، با اندروید ١١ ارائه شده است و تا اندروید ١4 آپدیت دریافت می‌کند. همچنین 4 سال آپدیت امنیتی شامل این گوشی می‌شود. ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی در کنار 6 گیگابایت حافظه رم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. بلوتوث نسخه 5.١، درگاه Type-C 3.0، جک ٣.5 میلی متری هدفون، وای فای دو بانده، پشتیبانی از دو سیم کارت و NFC، از دیگر مشخصات این گوشی هستند. این گوشی استانداردهای IP68 و MIL-STD810H را نیز دریافت کرده است.
نوکیا از باتری با ظرفیت 4,6٣٠ میلی آمپر ساعت در این گوشی بهره گیری کرده است. به ادعای این کمپانی، گوشی مقاوم نوکیا XR20 دارای دو روز عمر باتری است. نوکیا XR20 از شارژر سیمی ١٨ واتی و شارژر بی سیم ١5 واتی نیز پشتیبانی می‌کند که تحسین برانگیز است. اگر حافظه داخلی این گوشی برای شما کافی نیست، می‌توانید حداکثر از 5١٢ گیگابایت کارت حافظه در این گوشی کمک بگیرید. اسپیکر استریو با فناوری صدای اختصاصی OZO در این گوشی به کار گرفته شده است. این گوشی از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند.
اشاره کردیم که نوکیا XR20، در نسخه 6/١٢٨ و 4/64 گیگابایتی روانه بازار می‌شود. قیمت نسخه اول، برابر با 55٠ دلار آمریکا است. برچسب قیمتی نسخه دوم نیز معادل 4٩٩ یورو می‌باشد.
مشخصات فنی و قیمت نوکیا C30
پس از گوشی مقاوم نوکیا XR20، نوبت به یک گوشی اقتصادی از این کمپانی می‌رسد. ما پیش از این، در مورد گوشی Nokia C30 صحبت کرده بودیم. این گوشی، یکی از گوشی‌های اقتصادی مورد انتظار است.
این گوشی، دومین دستگاهی است که در مراسم جدید نوکیا رونمایی شده است. بنابراین ،نگاهی به مشخصات فنی و قیمت نوکیا C30 داریم. در همین ابتدا، این گوشی نیز وزن و ضخامت زیادی دارد. به طوری که وزن آن ٢٣٧ گرم و ضخامت آن نیز ٩.٩ میلی متر است. نوکیا جزئیات زیادی از نمایشگر نوکیا C30 منتشر نکرده است. تنها می‌دانیم که نمایشگر این گوشی، 6.٨٢ اینچی است و وضوح +HD دارد. در بالای این نمایشگر، ناچ قطره‌ای V شکل به چشم می‌خورد.
دوربین اصلی دوگانه ٢+١٣ مگاپیکسلی این دستگاه، در ماژولی دایره‌ای شکل قرار گرفته است. حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه نیز در زیر همین ماژول واقع شده است. دوربین سلفی نیز در همان ناچ قطره‌ای تعبیه شده است و دارای وضوح 5 مگاپیکسلی می‌باشد. تراشه موجود در Nokia C30، تراشه‌ای محبوب و رده پایین از کمپانی یونیساک است. نام این تراشه، Unisoc SC9863A است. تراشه مورد اشاره، دارای ٨ هسته پردازشی Cortex-A53 با حداکثر فرکانس کاری ١.٢ و ١.6 گیگاهرتز می‌باشد.
نوکیا از ٣٢ یا 64 گیگابایت حافظه داخلی و ٢ یا ٣ گیگابایت حافظه رم در این گوشی استفاده کرده است. شما می‌توانید از ٢56 گیگابایت کارت حافظه جانبی نیز در C30 بهره گیری کنید. سیستم عامل این گوشی، اندروید ١١ نسخه Go است. درگاه نوکیا C30، از نوع منسوخ شده Micro-USB 2.0 است. باتری این گوشی، ظرفیت حجیم 6,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. عامل اصلی وزن و ضخامت بالای این گوشی، همین باتری حجیم است. همچنین شما می‌‌توانید با شارژر ١٠ واتی درون جعبه، آن را شارژ نمایید.
جک ٣.5 میلی متری هدفون در این دستگاه موجود است. بلوتوث نسخه 4.٢ و پشتیبانی از اینترنت 4G را نیز از یاد نبرید. شروع قیمت این دستگاه در اروپا، از ٩٩ یورو می‌باشد. در کل، این گوشی دستگاهی اقتصادی برای طرفداران عمر باتری بالا است.
جزئیات نسخه جدید Nokia 6310
نوکیا در انتهای مراسم خود، از نسخه جدید گوشی Nokia 6310 رونمایی کرد. این گوشی، یک فیچرفون است که از مشخصات به روز شده و جذاب‌تری نسبت به نسخه اولیه برخوردار است. به عنوان مثال، نوکیا 6٣١٠ به نمایشگری ٢.٨ اینچی تجهیز شده است. این گوشی، از تک دوربین ٠.٣ مگاپیکسلی برخوردار است. پردازنده مرکزی این گوشی، Unisoc 6531F است. سیستم عامل این دستگاه نیز +S30 می‌باشد.
نوکیا ٨ مگابایت از حافظه داخلی و ١6 مگابایت حافظه رم در این گوشی استفاده کرده است. بلوتوث این گوشی، از نسخه 5 است. همچنین این دستگاه از اتصال وای فای نیز پشتیبانی می‌کند. باتری نسخه جدید فیچرفون نوکیا، دارای ظرفیت ١,١5٠ میلی آمپر ساعتی است. شما می‌توانید از حداکثر ٣٢ گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی استفاده کنید. قیمت نسخه جدید Nokia 6310، برابر با ٣٩ یورو است.
نظر شما در مورد مشخصات و قیمت گوشی‌های جدید نوکیا چیست؟ کدام محصول برای شما جذاب‌تر بود؟ آیا عملکرد نوکیا را در این گوشی‌ها می‌پسندید؟

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/285866/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، اول اردیبهشت 1403

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت

سبز شدن باغ‌های گیلان با سوغات کاشف السلطنه

آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان

راهپیمایی نمازگزاران درمحکومیت جنایات رژیم کودکش اسرائیل

چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه

پاکسازی محوطه پل تاریخی بلوردکان لنگرود

اراذل و اوباش آستارا دستگیر شدند

من پیر فنا بدم جوانم کردی

عکس/ اولین دوره مسابقات اسب‌دوانی گیلان برگزار شد

تو مثل منی برف...

گرامیداشت فرزندان گلکون کفن 2 شهرستان گیلان

دستگیری 6 نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا

دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم

«تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»

محبت کردنشون خیلی جالبه

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا

پای «وعده صادق» روی نفس اسراییل/ امنیت خط قرمز ایرانی‌ها

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

«خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد

عملیات وعده صادق همینه پوشالی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را در هم شکست

عملیات «وعده صادق» فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها نگذاشت

عملیات «وعده صادق»فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشت

خروش مردم لاهیجان در پی عملیات «وعده صادق»

راهپیمایی مردم لشت نشا در حمایت از عملیات «وعده صادق»

اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»

راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم گیلان در حمایت از مردم غزه

صحبت های شنیدنی دکتر انوشه

راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»

انسداد 25 محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور

«نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مسیر رویایی در اشکورات گیلان

تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی

درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان

آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار

«سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد

«رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد