نسیم گیلان

آخرين مطالب

جبهه حق اکنون در حال مبارزه با جبهه باطل است اجتماعي

جبهه حق اکنون در حال مبارزه با جبهه باطل است
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با اشاره متحد شدن آمریکا و تمامی کشورهای غربی با رژیم صهیونیستی برای نابودی ایران اسلامی و محور مقاومت در چند سال گذشته، بیان کرد: جبهه حق اکنون در برابر جبهه باطل در حال مبارزه است.
اسدالله عباسی عصر امروز، 16 فروردین ماه در یادواره شهدای چاف لنگرود، با قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسمات یادواره شهدا در سطح استان گیلان، اظهار کرد: مردم چاف امروز با حضور در یادواره شهدا سنگ تمام گذاشته و بار دیگر ولایتمداری خود را نشان دادند لذا امروز همه ما مهمان شهدا بوده و آنان دست ما را گرفته و به این مجلس آورده اند.
وی با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم یادواره شهدا در گیلان به منظور آشنایی نسل جدید با ویژگی‌های شهدا گفت: به مراسم یادواره شهدا نباید به چشم مجلس ختم نگاه کرد لذا هر چه بیشتر از این مجالس بهره ببریم به موفقیت خواهیم رسید.
استاندار گیلان با اشاره به متقارن شدن بهار طبیعت و قرآن، افزود: امسال بهار طبیعت و بهار قرآن و معنویت و نشاط با هم برابر شد و انسان در این ماه روح و جسم خود را جلا داده و با آرامش به ادامه زندگی می‌پردازند.
عباسی، فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام مقدس جمهوری درخصوص روز قدس را بی‌سابقه دانست و بیان کرد: دیروز مقام معظم رهبری با عمق نگاه خودشان به مسئله قدس تحلیل‌هایی داشتند که بی‌نظیر بوده و چراغ راهی برای مسئولان است، زیرا روز قدس امسال خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب قدس خواهد بود.
وی با بیان اینکه روز قدس یکی از مهم‌ترین روزها در تاریخ جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: اهمیت روز قدس بر همگان مشخص است؛ به نوعی که مقام معظم رهبری در جلسه روز گذشته با کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبی را در خصوص روز جهانی قدس مطرح کردند که باید به آن توجه شود از این رو فردا از همه مردم گیلان دعوت می کنم در راهپیمایی حضور پیدا کرده و به استکبار پاسخی محکم دهند.
استاندار گیلان با اشاره به تلاش استکبار برای به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی در طی 45 سال گذشته بیان کرد: مردم در 12 فروردین سال 58 به جمهوری اسلامی آری گفته و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کرده و هیچوقت از آرمان های خود کوتاه نیامده اند و امروز بر اساس همین باور و اعتقادات در حال حرکت هستیم.
عباسی با بیان اینکه مردم در برهه‌های مختلف وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان داده و تمامی توطئه‌های دشمن را خنثی کرده اند، گفت: دشمن از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی حمله نظامی، ترور، جنگ اقتصادی و هجمه روانی را علیه ملت ایران اعمال کرد ولی جمهوری اسلامی با قدرت در حال طی کردن مسیر خود است و به فرموده مقام معظم رهبری، در حال رسیدن به قله هستیم.
وی با تاکید بر لزوم توجه به انزوای رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی افزود: آمریکای جنایتکار از هیچ کمکی به رژیم کودک‌کش و جانی صهیونیستی دریغ نکرده و علنا تمامی قطعنامه های سازمان ملل علیه این رژیم منحوس را وتو می‌کند که نشان دهنده‌ اوج وقاحت آمریکا است.
استاندار گیلان با اشاره به جنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی در غزه و مراکز درمانی فلسطین بیان کرد: آمریکا و کشورهای غربی بویی از انسانیت و حقوق بشر نبرده اند و مانند دوران سرمایه‌داری در حال کمک به رژیم صهیونیستی برای کشتن زنان و کودکان بی گناه در غزه هستند.
عباسی یکی از اهداف رژیم صهیونیستی را سلطه بر غزه و نابودی جبهه مقاومت و حماس دانست و تصریح کرد: هدف رژیم صهیونیستی ایجاد تعامل با برخی کشورهای عربی و سلطه بر غزه، فلسطین و نابودی حماس بود ولی جبهه مقاومت مانع از چنین کاری شد و این رژیم منحوس به هدف خود نرسید.
وی با بیان اینکه حمله به کنسولگری ایران توسط رژیم صهیونیستی حاکی از به جنون رسیدن نتانیاهو و به انزوا رسیدن این فرد جنایتکار است، گفت: کنسولگری یک کشور به معنای خاک آن کشور است ولی رژیم غاصب صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در سوریه تعدادی از فرماندهان سپاه و یاران حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند ولی آنان بدانند فرزندان خمینی کبیر بیش از گذشته‌ برای اعتلای انقلاب اسلامی مصمم هستند.
استاندار گیلان با اشاره متحد شدن آمریکا و تمامی کشورهای غربی با رژیم صهیونیستی برای نابودی ایران اسلامی و محور مقاومت در چند سال گذشته، بیان کرد: جبهه حق اکنون در برابر جبهه باطل در حال مبارزه است لذا امنیت امروز کشور مرهون فداکاری‌های شهدایی همچون قاسم سلیمانی ها، حق‌بین ها، حسین‌پورها و زاهدی‌ها است که نگذاشتند داعش به هدف خود یعنی نفوذ به جمهوری اسلامی برسد.
عباسی با تاکید بر اجرای دقیق قانون عفاف و حجاب در کشور تصریح کرد: رعایت حجاب تکلیف شرعی و قانونی است و لذا دشمنان و برخی همدستان آنان در کشور بدانند امروز ما در کشوری زندگی می کنیم که برای اعتلای اسلام و قرآن و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و خشنودی امام زمان(عج) 300 هزار شهید را تقدیم کردیم.
وی با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در راستای توسعه کشور در دولت سیزدهم ایجاد شده است، افزود: در این مدت در گیلان پل میدان گیل، هشت کیلومتر آزادراه منجیل - رودبار و پل کابلی آستانه اشرفیه به بهره‌برداری رسیده و راه‌آهن رشت - کاسپین نیز با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری میرسد.
استاندار گیلان اجرای برنامه هفتم توسعه را دیگر برنامه مهم دولت سیزدهم در کشور دانست و گفت: توزیع عادلانه ثروت در کشور انجام شده و در تلاشیم تا برنامه هفتم توسعه و رشد هشت درصدی اقتصادی را محقق کنیم.
عباسی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه کشور در حوزه‌های مختلف خاطرنشان کرد: در کشور 100 هزار عضو هیئت علمی، 150 هزار پزشک متخصص و 14 میلیون دانشگاهی داریم و هفت درصد معادن جهان در اختیار ماست که همگی ظرفیت ایران در عرصه‌های مختلف را نشان می دهد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/747176/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شفق قطبی چگونه شگل می گیرد؟

به فکر پریدن بود!

یون‌ها به یاد می‌آورند!

بچه‌ها،سیاهپوش جشن طلاق والدین!

مدیریت برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در حوزه رویداد جوانی جمعیت

سارقان مسلح تحت تعقیب در گیلان دستگیر شدند

تسلیت نماینده ولی فقیه در گیلان در پی درگذشت پدر شهیدان ساغری

سخنان مولانا در مواجه با مرگ

چرا رسیدن به مریخ 7 ماه طول می کشد؟

پیام تسلیت استاندار گیلان در پی درگذشت پدرشهیدان ساغری

انسان های بی ریشه را بشناسید

پیش‌بینی کشفیات آینده؛ دانشمندان توپولوژی کیهانی را کاوش می‌کنند

خیرمقدم مادر شهید مدافع حرم رادمهر به ریاست محترم جمهور در سفر به مازندران

دوره آموزش تولید محتوا در رسانه برگزار شد

رونمایی از کلکسیون ارقام زیتون در گیلان

داستانک/ این ناراحتی چه درس مهمی به من داد؟

تمرینات چالشی قدم زدن در سطح مریخ

توجه به کانون خانواده‌ها مأموریت‌های مهم دانشگاه آزاد است

پیش بینی قرارگیری بیش از 130 واحد تولیدی در چرخه دانش بنیان

حضور موفق گیلان در نمایشگاه بین المللی «اکسپو»

رونمایی از جام‌های طلای گیلان در رشت

توجه به کانون خانواده‌ از مأموریت‌های مهم دانشگاه آزاد است

تقویت بارش ها در گیلان و صدور هشدار سطح نارنجی

سارقان مسلح تحت تعقیب دستگیر شدند

شادی عدم غم نیست!

کارمندان و اعضای هیئت علمی برای ارتقای عملکرد دانشگاه تلاش ‌کنند

روایت مهر از شهرک سوخته امامزاده ابراهیم(ع) شفت

ابوالشهدا ساغری در رشت آسمانی شد

بی‌توجهی راننده تریلی به جلو پیرمرد تالشی را به کام مرگ کشاند

سیمین دانشور بانوی داستان‌نویسی است

تصویر روز ناسا؛ AR 3664 در لبه خورشید

تحقق شعار سال با استفاده ازهمه ظرفیت‌ها در گیلان

تشکل‌های دانشجویی و استادی بستری برای مشارکت فکری در تصمیم‌سازی

کشف ٣ تن آرد قاچاق در ایستگاه بازرسی چابکسر

نورالینک ظاهراً از مشکل جداشدن رشته‌های ایمپلنت از مغز مطلع بوده است

این زن در سن 83 سالگی مدرک دکتری گرفت

انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویر احمد

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در لنگرود

بی توجهی راننده تریلی به جلو پیرمرد تالش را به کام مرگ کشاند

دستگیری 2 سارق مسلح تحت تعقیب در گیلان

موانع صادرات کیوی برداشته شد

کتابی که توسط یک آمریکایی درباره طبقه رنگین پوست آمریکایی‌ها نوشته شده است

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام جزو روابط عمومی های برتر قرار گرفت

تولید سالانه 15 هزار تن روغن زیتون در گیلان

تشدید نظارت‌ها بر بازار گیلان

چاپ سه بعدی چندین دارو در یک قرص

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه «صبح عالی»

کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید در میان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در استان بوشهر

دکتر قاضی‌زاده هاشمی: پیام انقلاب اسلامی به عالم، بیداری اسلامی و فهم مستقل بود + فیلم

هواشناسی هشدار داد؛ احتماع وقوع سیل در استان گیلان