نسیم گیلان

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/749453/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اجرای پروژه‌های فاضلاب رشت با قراردادی بالغ بر 1400 میلیارد تومان

انگیزه عامل قتل هولناک در بوستان ولایت فاش شد

بازداشت باند نامرئی که همگی زن بودند

تیراندازی، مراسم عروسی را در یک لحظه به عزا تبدیل کرد

جزئیات جدید از قتل مدیر ارشد شهرداری تهران

گاز برخی مناطق شهر رشت فردا قطع می‌شود

آماده باش دستگاه‌ های عضو ستاد مدیریت بحران فومن

قطع گاز در رشت

این وسیله یک نجات غریق در مواقع اضطراری است

آقایان عزیز با این روش‌ها از موهایتان مراقبت کنید!

استاندار لرستان به تماشای بازی فوتبال خیبر و شهرداری آستارا رفت

لیگ یک؛ هر سه شانس صعود پیروز شدند

شاعرانه/ عمق تاریک تمام خوابها را لمس می سازم

4 ترفند خانه داری که هر خانمی باید بدونه

کردم روانه هرچه پسر داشتم به شهر باشد کز آن میانه یکی کارگر شود

قله حماقت چیست؟

نهنگ تک‌شاخ، تازه‌ترین عروسک ریزگرانشی ناسا

سنگال دنبال روابط تجاری و اقتصادی با ایران است

سنگال به دنبال روابط تجاری و اقتصادی با ایران است

حضور به موقع پلیس، مانع از خودسوزی یکی از شهروندان شد

عکس/ برداشت چای بهاره از باغات گیلان

پلیس رشت مانع خودسوزی زن 50 ساله شد

انتشار «لی‌لا» نوشته مریلین رابینسون

حباب‌های مرموز در داخل زمین

«بزرگداشت مریم میرزاخانی» در اصفهان برگزار می‌شود

برگزاری جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی دامغان

پلیس مانع خودسوزی زن 50 ساله شد

وزیر ارشاد: مردم کتاب را رها نکردند

بنای ما بر حمایت جدی است

معمای ناپدید شدن سبحان 5 ساله

جهان در شوک اتمی؛ روسیه و چین در ماه، پایگاه هسته‌ای می‌سازند

کودک‌ربایی از گیلان تا خلخال

اجرای 197 مصوبه کارگروه رفع موانع تولید در گیلان

بارش شدید باران در رشت

رونمایی از کتاب حضرت فاطمه (س) با محتوای ١٠٠ ساله

زمین چگونه شگل گرفت؟

حضور نشر شاهد با حدود 20 اثر تازه در نمایشگاه کتاب تهران

تجلیل از خانواده معلم شهید غریب در اسارت «صفدر محمدی» در کرمانشاه

دیدار مدیریت شعب بانک سپه آذربایجان شرقی با سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

سوم خرداد نماد سرافرازی ملت ایران است

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بازنگری شود

داروی دل نمی‌کنم کان که مریض عشق شد

چند ثانیه قبل از مرگ چه اتفاقی می افتد؟

آزمایشی به زیبایی خورشید

کاراکتر «دختر کاپشن‌صورتی با گوشواره قلبی» رونمایی شد

شهرستان‌های استان تهران 57شهید امدادگر تقدیم انقلاب کرده است

مدیرکل بنیاد مازندران از ثبت بیش از پنج هزار تاریخ شفاهی والدین شهدا خبرداد

فرهنگ سازی در سبک زندگی و تغذیه سالم نیاز ضروری امروز است

میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد

انهدام یک شرکت هرمی در استان گیلان