نسیم گیلان
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان بر برندسازی محصولات استراتژیک استان تاکید کرد
سه شنبه 30 شهريور 1400 - 10:11:59
وزارت رفاه
نسیم گیلان - مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: اگر محصولات استراتژیک به عنوان یک برند واحد در کشور و حوزه بین الملل مطرح شوند،تبلیغات جهت جذب سرمایه گذاری و ارتقای کیفی این محصولات به راحتی امکان پذیر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ر و رفاه اجتماعی استان گیلان، عباس علیزاده در نشست با گودرزی چگینی نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از تعاونگران گفت: اگر ظرفیت های بخش تعاون به درستی مدیریت و حمایت شوند منجر به توسعه و شکوفایی اقتصادی می شود .
وی بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: به عنوان دستگاه متولی در قبال مانع زدایی و رفع مشکلات تعاونی ها مسئولیم.
علیزاده در ادامه با شمردن محصولات استراتژیک گیلان نظیر برنج، زیتون و چای در راستای ارزش افزوده بر برندسازی این محصولات تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: چنانچه محصولات استراتژیک به عنوان یک برند واحد در کشور و حوزه بین الملل مطرح شوند،تبلیغات جهت جذب سرمایه گذاری و ارتقای کیفی این محصولات به راحتی امکان پذیر و منجر به شکوفایی اقتصادی می شود.
علیزاده با بیان مطلب از رایزنی و آمادگی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان جهت ایجاد خط اعتباری و پرداخت تسهیلات کم بهره برای محصولات و طرح های مناسب که قابلیت برندینگ دارند خبر دارد.
وی با بیان این که تحقق این امر مسلتزم تعامل متقابل است، یادآور شد: ما به عنوان دستگاه تسهیلگر در چارچوب وظایف خود عمل می کنیم و عزم جدی بر عهده فعالان اقتصادی است.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال گفت: در سال جاری بیش از سال های گذشته مانع زدایی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در راس توجه و فعالیت های ما قرار دارد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
30 شهریور 1400 09:20
روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان |
کد خبر : 245,107
کلیدواژه ها: برندینگ,محصولات استراتژیک,مانع زدایی,صادرات,جذب سرمایه گذاری, تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان
نظرات بینندگان

http://www.gilan-online.ir/fa/News/297923/مدیرکل-تعاون،کار-و-رفاه-اجتماعی-گیلان-بر-برندسازی-محصولات-استراتژیک-استان-تاکید-کرد
بستن   چاپ