نسیم گیلان
ارائه بیش از 4 میلیون خدمت مجازی به مشترکان گاز گیلان
چهارشنبه 14 مهر 1400 - 10:13:09
نسیم گیلان -

نسیم گیلان


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: در شش ماه نخست امسال، حدود 4 میلیون و 350 هزار خدمت به صورت غیرحضوری به مشترکان گاز استان ارائه شد.
او افزود: بیشترین خدمت در این مدت، به میزان 2 میلیون و 50 هزار خدمت، از طریق نرم افزار موبایلی شرکت گاز ارائه شد.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به استقبال خوب مشترکان گاز طبیعی در گیلان برای استفاده از اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان، گفت: استفاده از درگاه‌های مجازی موجب صرفه جویی در زمان و هزینه برای مصرف کنندگان گاز طبیعی می‌شود.
حسین اکبر تصریح کرد: همچنین در 6 ماهه نخست امسال، یک میلیون و 660 هزار خدمت از طریق دفاتر پیشخوان دولت ، 533 هزار خدمت از طریق سایت شرکت گاز گیلان و بیش از 104 هزار خدمت هم از راه تلفن گویای 3414 به شهروندان گیلانی ارائه شد.
او بیشترین خدمات ارائه شده در این مدت به میزان یک میلیون و 466 هزار مورد را مربوط به نمایش قبض اعلام کرد.
انتهای پیام/م.‌ی

http://www.gilan-online.ir/fa/News/300829/ارائه-بیش-از-4-میلیون-خدمت-مجازی-به-مشترکان-گاز-گیلان
بستن   چاپ