- نوشته شده توسط:
نسیم گیلان
-
پنجشنبه ۴ تير ۱۴۰۵
نسیم گیلان - رجا / حسن رحیم پور ازغدی گفت: در این توافق همان بندهایی آمده که در دهه ۶٠ آمریکا متعهد شده بود. آمریکاییها امضاء کرده بودند که بعد از آزادی گروگانهای آمریکایی ...
نسیم گیلان - رجا / حسن رحیم پور ازغدی گفت: در این توافق همان بندهایی آمده که در دهه ۶٠ آمریکا متعهد شده بود. آمریکاییها امضاء کرده بودند که بعد از آزادی گروگانهای آمریکایی پولهای ایران را آزاد کند و در امور داخلی ایران دخالت نکند.
آمریکا حاضر به مذاکره برابر با ما نیست؛ آمریکا برده میخواهد. میگوید باید مثل زمان شاه برده ما باشی.
تا کنون هیچ نظری ارسال نشده است ...